تنیسورهای کشورمان آماده مصاف با رقبای خود هستند
تنیسورهای کشورمان آماده مصاف با رقبای خود هستند
سرپرست تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران گفت: تنیسورهای کشورمان آماده حضور در رقابتهای مقدماتی بیلی جین کینگ کاپ هستند و از امروز به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش از روابط عمومی فدراسیون تنیس، گلناز عبدالپناه تصریح کرد: تیم ملی تنیس کمتر از ۱۶ سال دختران ایران پس از طی شدن مراحل انتخابی و اردوهای آمادگی، در نهایت آخرین اردوی قبل از اعزام خود به قزاقستان را در زمین های تنیس مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر مونا نوریان مربی تیم به خوبی سپری کرد و خوشبختانه تیم ملی در شرایط خوب بدنی و تکنیکی قرار گرفت و خدا را شاکریم که با آمادگی خوب عازم این رویداد رقابتی شده اند.

وی ادامه داد: تنیسورهای کشورمان در محل برگزاری مسابقه هم تمرینات خوبی را در یکی دو روز گذشته زیر نظر کادر فنی سپری کردند و در شرایط خوبی قرار دارند و آماده شرکت در رقابت های مقدماتی بیلی جین کینگ کاپ هستند .

او یادآور شد: بر اساس گروه بندی در گروه B این مسابقات با تیم های ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه هستیم و قطعا همه حریفان سخت هستند اما مطمئنم که ملی پوشان تنیس ایران میتوانند توانمندی های خود را اثبات و نمایش خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

سرپرست تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال کشورمان گفت: قطعا همه تیم های حاضر در این رویداد با آمادگی و برنامه شرکت کرده اند اما خوشحالم که بازیکنان ما با روحیه ، انگیزه بالا و اراده ای قوی در این رویداد رقابتی حضور دارند و امیدواربم بتوانند مزد زحمات خود را بگیرند.

عبدالپناه خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است فدراسیون تنیس حرکت خوبی را در توجه به استعدادیابی و پرورش نخبگان آغاز کرده و این امیدواری وجود دارد که نسل جدیدی از ورزشکاران این رشته بتوانند آینده تنیس ایران را به خوبی رقم بزنند.

رییس هیات تنیس منطقه آزاد انزلی ادامه داد: باید از زحمات مربیان تنیس ایران در سراسر کشور هم که در پرورش استعدادها و حمایت از بازیکنان نقش آفرینی کردند سپاسگزاری کنم، حضور گرم خانواده ها و حمایت آنان از آینده سازان تنیس ایران نیز در این مسیر قابل توجه و قدردانی است و امیدوارم تنیس ایران روزهای خوب و پرافتخاری را پیش رو داشته باشد.