تنیس روی میز قهرمانی آسیا
تنیس روی میز قهرمانی آسیا
تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در جایگاه ششم قرار گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران پس از اینکه از صعود به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا 2023 کره‌جنوبی باز ماند، برای  تعیین جایگاه پنجم تا هشتم صبح امروز (سه شنبه) با رقبای خود دیدار کرد.

تیم ایران در اولین بازی خود به مصاف سنگاپور رفت و مقتدرانه با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد. راکت بدستان کشورمان برای تکرار عنوان پنجمی سال گذشته کار سختی مقابل ژاپن قدرتمند داشتند و با نتیجه 3 بر صفر بازی را به تیم سوم المپیک واگذار کردند و در جایگاه ششم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

پینگ‌پنگ بازان کشورمان با کسب عنوان ششمی مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آوردند.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در حالی در دوره گذشته به مقام پنجم آسیا دست یافته بود که چین غایب بود و امسال با یک پله سقوط در جایگاه ششم آسیا ایستاد.

تیم ملی مردان ایران با ترکیب افشین نوروزی، نوشاد عالمیان ، سروش امیری‌نیا، امیرحسین هدایی و نیما عالمیان و با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی حاضر شد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قاره کهن از 12 تا 20 شهریور ماه در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل در پیونگ چانگ در جریان است.

منبع :تسنیم

  • منبع خبر : تسنیم