تهاتر، کلیدواژه دیدارهای خارجی دبیر
تهاتر، کلیدواژه دیدارهای خارجی دبیر
در پی سفر دوباره پیتر باچا به ایران و بازدید از کمپ تیم‌های ملی، سفر تیم‌های ملی کشتی ایران به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان رایگان شد.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از تسنیم، این برای چندمین بار است که پیتر باچا رئیس فدراسیون کشتی مجارستان و عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به ایران سفر می‌کند.

او روز گذشته نیز همراه با گروه دیگری از اهالی ورزش کشورش در کمپ تیم‌های ملی ایران حضور پیدا کرده و بازدیدی هم از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که از هشتم اردیبهشت ماه در خانه کشتی صدرزاده در حال جریان است، داشت.

در پی جلسه اخیر رئیس فدراسیون کشتی ایران و مجارستان، سفر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به تورنمنت رنکینگ‌دار چهارم که تیر ماه در بوداپست به انجام خواهد رسید، رایگان شد.

فدراسیون کشتی در دیدارهای خارجی خود با روسای فدراسیون‌ها و نمایندگان ورزش کشورهای دیگر، به دنبال تهاتر هزینه‌هاست. به این شکل که فدراسیون ایران هزینه‌ای بابت برگزاری اردوی مشترک و حضور کشتی‌گیران خارجی در کمپ تیم‌های ملی و مسابقات بین‌المللی از آنها دریافت نمی‌کند و درمقابل اعضای کشتی ایران نیز در حین حضور در مسابقات آن‌ها، هزینه‌ای بابت اسکان و تغذیه و … پرداخت نخواهد کرد.

بعد از بازسازی کمپ تیم‌های ملی و همچنین سالن هفت‌تیر، فدراسیون کشتی می‌تواند پذیرای تعداد زیادی کشتی‌گیر و مربی در این دو محل که همه امکانات لازم برای برپایی اردو را دارند، باشد.