توافق اولیه منچستر یونایتد با سانچو
توافق اولیه منچستر یونایتد با سانچو

منچستر یونایتد با باشگاه بوروسیا دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو به توافق اولیه دست پیدا کرد. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت 1، جیدون سانچو یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال اروپا است که مدتها است مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد. باشگاه بوروسیا دورتموند پیشنهاد شیاطین سرخ در تابستان سال قبل […]

منچستر یونایتد با باشگاه بوروسیا دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو به توافق اولیه دست پیدا کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت 1، جیدون سانچو یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال اروپا است که مدتها است مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد.

باشگاه بوروسیا دورتموند پیشنهاد شیاطین سرخ در تابستان سال قبل برای جذب سانچو را رد کرد.

روزنامه اسپورت 1 آلمان اعلام کرد که دورتموند این بار پیشنهاد مالی یونایتد را برای جذب سانچو قبول کرده است و دو طرف به توافق اولیه دست پیدا کرده اند.

سانچو در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت و هر دو گل دورتموند را در فینال جام حذفی برابر لایپزیگ به ثمر رساند تا تیمش تنها جام قهرمانی خود را به دست آورد.

این روزنامه در ادامه نوشت: سولسشایر به جای جذب هری کین از سران باشگاه یونایتد خواسته است که در تابستان سال جاری سانچو را جذب کنند و برای سال بعد هم ارلینگ هالند را به تیم بیاورند.

باشگاه دورتموند اصرار دارد که هالند را برای فصل بعد نگه دارد چرا که رقم فسخ قرارداد این بازیکن در سال 2022 تنها 75 میلیون یورو است اما در سال جاری این رقم 180 میلیون یورو است و بعید است که باشگاهی حاضر باشد در تابستان سال جاری این رقم را پرداخت کند.