توجه به مربیان فعال باعث پیشرفت کشتی می‌شود
توجه به مربیان فعال باعث پیشرفت کشتی می‌شود
دارنده مدال نقره کشتی آزاد آسیا گفت: اقدام فدراسیون در خصوص بیمه کردن مربیان بسیار مطلوب و امیدوارکننده است چراکه توجه به مربیان فعال باعث پیشرفت کشتی می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش، مصطفی آقاجانی نایب قهرمان پیشین کشتی آسیا و مربی تیم کشتی آزاد جوانان در مورد طرح بیمه مربیان که به تازگی توسط فدراسیون کشتی به انجام رسیده گفت: کار فدراسیون در بیمه مربیان بسیار جالب و قابل تقدیر است. مطمئناً توجه هرچه بیشتر به مربیان فعال باعث دلگرمی آنها شده و در نهایت موجب پیشرفت کشتی در کل کشور خواهد شد.

وی که در اسلامشهر به مربیگری کشتی مشغول است، تصریح کرد: مشکلات زیادی برای مربیان در حین انجام تمرینات به وجود می‌آید و قطعاً به بیمه درمانی نیاز دارند. بدیهی است بیمه می‌تواند بخش زیادی از هزینه‌های آنها را تأمین کند.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده نیز خدمات فدراسیون برای مربیان کشتی افزایش یابد، چراکه هرچقدر در این بخش کار شود، می‌تواند به کشتی کشور کمک کند.

مربی تیم کشتی آزاد جوانان در پایان در مورد روند آماده سازی کشتی گیران گفت: اولین اردوی خود را در همدان برگزار کردیم و خوشبختانه نفرات حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستند. امیدواریم بتوانیم در میادین پیش رو از جمله رقابت‌های آسیایی و جهانی موفق عمل کنیم.