توجیهی برای مدال نگرفتن پاراقایقرانی در توکیو نداریم
توجیهی برای مدال نگرفتن پاراقایقرانی در توکیو نداریم
سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی با اشاره به عملکرد خوب هر دو قایقران ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: اگر به دنبال کسب مدال در رشته پاراکانو هستیم، باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا از حریفان خود عقب نمانیم.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با  حاشیه ورزش ، اظهار کرد: شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی دو نماینده ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو بودند که عملکرد هر دو قایقران راضی کننده بود.

وی گفت: در این دوره از بازیهای پارالمپیک سطح مسابقات به حدی بالا بود که حتی قایقران ازبکستانی که دوره قبل به مدال دست پیدا کرده بود در این دوره ششم شد. در حقیقت تلاش قایقرانان در این دوره برای کسب مدال نسبت به دوره های قبل بیشتر شده بود.

مهدوی نیا تصریح کرد: با هدف گذاری که انجام شده بود سعی داشتیم از مرحله مقدماتی راهی فینال شویم که متاسفانه این شرایط برای نمایندگان ایران فراهم نشد و تنها بهروزی راد از نیمه نهایی به فینال راه پیدا کرد که البته به نتیجه بهتر از هفتمی نتوانست دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی پاراقایقراتی خاطرنشان کرد: بهروزی راد عملکرد خوبی در توکیو داشت و برای کسب مدال به سختی جنگید، اما معتقدم برای قرار گرفتن روی سکو در آینده باید بیشتر تلاش کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات با مشکل خاصی مواجه بودید، گفت: شرایط خوبی در این دوره برای آماده سازی ورزشکاران از سوی فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک فراهم شده بود و هیچ توجیهی برای عدم کسب مدال در این دوره نداریم.

مهدوی نیا در پایان از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا فروردین سال آینده در تایلند خبر داد و افزود: برای شرکت در این مسابقات باید در ابتدا مسابقات قهرمانی کشور در تمام مواد قایقرانی برگزار و سپس با مشخص شدن نفرات برتر، اردوهای خود را برای شرکت در این تورنمنت آغاز کنیم. البته حضور در این تورنمنت بستگی به صلاحدید و تصمیم فدراسیون دارد.