توخته: باید مقابل صربستان پیروز شویم
توخته: باید مقابل صربستان پیروز شویم
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی بسیار مهم اسلوونی را شکست داد.

مهدی جلوه پس از پیروزی تیم ایران مقابل اسلوونی اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم این مسابقه را ببریم و شرایط صعود را برای خودمان تا ۹۵ درصد راحت تر کنیم. با همدلی بازیکنان توانستیم برد شیرینی را رقم بزنیم و به مردم ایران این پیروزی را تبریک می گویم.

وی افزود: تشکر ویژه از دکتر تیم دارم که بعد از آسیب جزیی که برای من به‌وجود آمد خیلی سریع کمک کرد تا به بازی برگردم و خداراشکر در شرایط خوب بازی می‌کنم.

جلوه در پایان درباره بازی برابر صربستان گفت: هر روز که از خواب بیدار می‌شویم، روزهای قبل را کنار گذاشته و برای روز جدید آماده می‌شویم. امیدوارم فردا با کمک کادر فنی بازی خوب دیگری ارائه دهیم و با شکست صربستان دل مردم را بار دیگر شاد کنیم.

همچنین امیرحسین توخته پس از پیروزی تیم ایران برابر اسلوونی ضمن تبریک به مردم ایران عنوان کرد: با آنالیز خوب توانستیم نقطه ضعف‌ها را پیدا کنیم و حریف را شکست دهیم. البته مسابقه خوبی نبود چون در ست سوم تیم اسلوونی کمی اذیتمان کرد و بازیکنانش تلاش کردند از لحاظ روحی و روانی بازیکنان ایران را اذیت کنند تا با تحمل فشار بیشتر، بد بازی کنیم، اما خداراشکر پیروز میدان بودیم. دو ست اول را راحت بردیم اما در ست سوم هم داور و هم بازیکنان حریف ملی‌پوشان کشورمان را تحت فشار قرار دادند، اما خداراشکر خودمان را کنترل کردیم و بازی را بردیم.

توخته با اشاره به عملکرد خوب تیم ایران تصریح کرد: تیم خوبی هستیم و بازی خوبی ارائه دادیم اما روزهایی هم بدشانسی می‌آوریم و با اشتباهات زیاد نتیجه بازی را واگذار می‌کنیم.

وی در پایان درباره مسابقه با صربستان خاطرنشان کرد: مسابقه با صربستان قطعا سخت‌ است و نتیجه آن برای دو تیم بسیار مهم است. باید بازی را ببریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه ۱۸ تیرماه) در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌روند و برای صعود به مرحله نهایی حتما باید این تیم را شکست دهند.