توخته گفت: برد و باخت برای ایران اهمیتی نداشت همایونفرمنش گفت :کمی ناهماهنگ بودیم
توخته گفت: برد و باخت برای ایران اهمیتی نداشت همایونفرمنش گفت :کمی ناهماهنگ بودیم
تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر توانست آرژانتین را شکست دهد.

به گزارش حاشیه ورزش، امیرحسین توخته در مورد پیروزی ایران مقابل آرژانتین در جام واگنر لهستان اظهار کرد: بازی خوبی مقابل آرژانتین داشتیم و این تیم نخستین حریف ما در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور در جام واگنر باعث شد بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند و شناخت بهتری از یکدیگر در زمین پیدا کنند.

توخته با تاکید بر این که در جام واگنر برد و باخت برای ایران اهمیتی نداشته، تصریح کرد: صرفاً برای آماده‌سازی تیم در این تورنمنت شرکت کرده بودیم.

وی در مورد میزبانی لهستان در این مسابقات عنوان کرد: از کشوری مثل لهستان که سابقه طولانی در والیبال و میزبانی مسابقات دارد، انتظار داشتیم امکانات بهتری در اختیار مهمانان قرار دهد. با این حال وارد این گونه جزئیات نمی‌شویم و تمرکز ما تنها روی والیبال است.

همچنین، شهروز همایونفرمنش در پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. این تورنمنت برای ما جنبه تدارکاتی داشت تا برای مسابقات قهرمانی جهان به اوج آمادگی برسیم.

وی ادامه داد: من کمی دیرتر از سایر بازیکنان به این تیم اضافه شدم. سعی می‌کنم طی روزهای آینده زودتر به هماهنگی با سایر بازیکنان برسم. در بازی امروز کمی ناهماهنگی به چشم آمد که طبیعی است، چون مدتی بود در کنار سایر بازیکنان بازی نکرده بودم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده شویم و با یک برد خوب و دلچسب این تورنمنت را به پایان برسانیم تا با روحیه خوبی راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم.

همایونفرمنش درمورد برگزاری مسابقات جام واگنر و میزبانی لهستانی‌ها خاطرنشان کرد: در مجموع همه چیز عالی بود و مشکل خاصی نبود. خوشحالم که در بازی آخر پیروز شدیم تا با روحیه بالایی راهی مسابقات اصلی شویم.

او در مورد شرایط آمادگی جسمانی‌اش توضیح داد: زمان زیادی برای ریکاوری پس از بازی‌های کشورهای اسلامی نداشتم. در دو بازی گذشته برای تیم ملی بازی نکردم و سعی کردم از این شرایط استفاده کنم تا زودتر بتوانم در خدمت تیم باشم.