توصیف جالب آنچلوتی از بلینگام
توصیف جالب آنچلوتی از بلینگام
سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیم در دیدار برابر ناپولی بسیار راضی است و به ستایش از بلینگام پرداخت

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید با وجود آنکه صعودش را به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود اما در دیدار برابر ناپولی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی گفت: بازی سخت و پیچیده‌ای بود. در ۲۰ دقیقه پایانی بسیار خوب بودیم و روند بازی را تغییر دادیم.

او درباره نیکو باز پدیده جدید رئال که در این بازی گلزنی کرد گفت: او یک استعداد است و گل مهمی را برای ما و خودش به ثمر رساند.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: این بهترین بازی تیم بود چرا که برابر یک حریف سخت و قدرتمند بازی کردیم. تا پایان جنگیدیم و یک پیروزی خوب را به دست آوردیم. به هدف خود که صعود به عنوان تیم صدرنشین بود رسیدیم و اکنون استراحت می‌کنیم.

آنچلوتی در ادامه صحبت‌های خود بار دیگر به ستایش از بلینگام پرداخت و گفت: او در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم خسته نشان داد اما در ۱۵ دقیقه پایانی تفاوت را نشان داد و سرنوشت‌ساز ظاهر شد. هیچ‌کسی باور نمی‌کرد که بلینگام این‌قدر سریع در رئال بدرخشد. او همه را غافلگیر کرد.

سرمربی رئال در پایان گفت: بلینگام یک سورپرایز بزرگ برای هواداران، هم‌تیمی‌هایش و حتی حریفان رئال بود. او در محوطه جریمه شگفت انگیز است. او مثل موتور سیکلت سریع خود را به محوطه جریمه رساند و پاس کارواخال را به گل تبدیل کرد.

این ستاره انگلیسی با وجود آنکه یک هافبک است اما بهترین گلزن رئال مادرید در فصل جاری بوده است.

  • منبع خبر : ایسنا