توصیه به امباپه: بقیه تیم‌ها نه، فقط به اولدترافورد بیا!
توصیه به امباپه: بقیه تیم‌ها نه، فقط به اولدترافورد بیا!
ریو فردیناند به کیلیان امباپه توصیه کرد منچستریونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. او همچنین خطاب به شیاطین سرخ گفت که امباپه نسبت به هری کین گزینه به مراتب بهتری است.

به گزارش حاشیه ورزش حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا بعد از دو شکست پیاپی مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها باعث شده گمانه‌زنی درباره ستاره بزرگ این تیم، کیلیان امباپه، داغ شود.
درحالیکه به نظر می‌رسد با وجود تنشی که تابستان گذشته بین امباپه و رئال رخ داد داستان این انتقال به پایان رسیده باشد اما از دیشب بار دیگر حجم گسترده‌ای از اخبار و شایعات درباره انتقال احتمالی ستاره فرانسوی به برنابئو مطرح شده است. برای مثال روزنامه مارکا امروز صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داد و رسما از امباپه خواست راهی رئال شود.
در این بین اما ریو فردیناند برای امباپه پیشنهاد دیگری دارد و معتقد است منچستریونایتد برای این ستاره فرانسوی گزینه بهتری خواهد بود. این ستاره سابق شیاطین سرخ از باشگاهش هم خواست به جای هدف گرفتن هری کین این مهاجم جوان فرانسوی را هر طور شده راهی اولدترافورد کنند.
فردیناند در گفتگو با بی‌تی اسپورت گفت:” در حال حاضر درخشان‌ترین بازیکن و خطرناک‌ترین مهاجم دنیا که تماشای بازی‌هایش لذت‌بخش است کسی جز کیلیان امباپه نیست. ولی به نظرم امباپه برای اینکه وارد سطح دیگری از فوتبالش بشود باید به لیگی رقابتی‌تر برود”.
ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:” تا اینجا پی‌اس‌جی برای کیلیان مفید بوده و او هم برای این تیم خیلی خوب بوده است. امباپه قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارد ولی می‌دانیم که در قدم بعدی می‌خواهد فاتح چمپیونزلیگ بشود و من بعید می‌دانم این اتفاق در پاریس برای او بیفتد. کیلیان باید به منچستریونایتد برود. لیگ برتر از همه لیگها بهتر است. زیباترین و رقابتی‌ترین لیگ دنیا است و در این هیچ شکی وجود ندارد. خیلی دوست دارم کیلیان را در اینجا ببینم. بین هری کین و امباپه صد در صد باید امباپه را انتخاب کنند. حتی خود هری کین هم این را تایید می‌کند”.