توضیحات عضو کمیته استیناف درباره رأی بازی سایپا و پیکان
توضیحات عضو کمیته استیناف درباره رأی بازی سایپا و پیکان

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید، این کمیته در دیدار پیکان و سایپا، تعویض ششم پیکان را مصداق بازیکن غیرمجاز ندانسته است. به گزارش حاشیه ورزش، سیدعباس موسوی، عضو کمیته استیناف درباره تاخیر در رای این کمیته در پرونده بازی پیکان و سایپا، اظهار کرد: رای کمیته استیناف خیلی طول نکشید که صادر شود و […]

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید، این کمیته در دیدار پیکان و سایپا، تعویض ششم پیکان را مصداق بازیکن غیرمجاز ندانسته است.

به گزارش حاشیه ورزش، سیدعباس موسوی، عضو کمیته استیناف درباره تاخیر در رای این کمیته در پرونده بازی پیکان و سایپا، اظهار کرد: رای کمیته استیناف خیلی طول نکشید که صادر شود و از زمان وصول پرونده رسیدگی کردیم. از تاریخی که پرونده در اختیار ما قرار گرفته، مدت زمان متعارف بود. در این پرونده اتهام متوجه عوامل برگزاری مسابقه مثل داور چهارم، داور وسط و سرپرست پیکان بود.

وی افزود: در این پرونده ما رئیس کمیته انضباطی را دعوت کردیم و دلایل این کمیته برای صدور رای را شنیدیم. با این حال از نظر کمیته استیناف، دلیل آن اتفاق سهل‌انگاری عوامل بازی بود.

او درباره این‌که چرا جلسه کمیته استیناف روز یکشنبه  برگزار شد؟، گفت: کمیته استیناف وقتی می‌خواهد جلسه بگذارد  به این نگاه نمی‌کند که چه تیمی بازی دارد. در آیین‌نامه هم نیامده که جلسه‌ها در یک روز خاص برگزار شود. از  نظر ما در این پرنده مصداق بازیکن غیرمجاز وجود نداشته و بنابراین نباید باشگاه پیکان محکوم می‌شد.