توضیح سرپرست تیم ملی امید درمورد محرومیت ۲ بازیکن مقابل هنگ‌کنگ
توضیح سرپرست تیم ملی امید درمورد محرومیت ۲ بازیکن مقابل هنگ‌کنگ
سرپرست تیم ملی فوتبال امید کشورمان درمورد محرومیت ۲ بازیکن این تیم مقابل هنگ‌کنگ توضیحاتی ارائه کرد.

حاشیه ورزش : مهران فرقانی ، درمورد برتری ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی مرحله اول انتخابی المپیک، اظهار داشت: بازی اول در هر تورنمنتی سخت است اما خدا را شکر توانستیم با نتیجه خوبی حریف را شکست بدهیم. البته قطعا در ادامه با هماهنگ‌تر شدن تیم، وضعیت بهتر از بازی با هنگ‌کنگ خواهد شد. اللهیار صیادمنش و امین حزباوی که امروز برای ما موفق به گلزنی شدند و علی پوردارا که او هم نمایش خوبی مقابل هنگ‌کنگ داشت، فقط یک تا ۲ جلسه همراه تیم تمرین کرده بودند. مطمئن باشید تیم ما با هماهنگی بیشتر مقابل افغانستان و سپس ازبکستان بهتر بازی خواهد کرد.

وی درمورد اتفاقی که قبل از شروع بازی رخ داد و توسط ناظر AFC اعلام شد که آریا برزگر و علیرضا باویه به دلیل محرومیت نمی‌توانند مقابل هنگ‌کنگ به زمین بروند، گفت: این محرومیت ناشی از اتفاقاتی که است در دوره قبل مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و در زمان سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید رخ داد. قبل از اعزام به ازبکستان در جریان محرومیت علیرضا باویه قرار گرفتیم و وقتی هم به ازبکستان رسیدیم، متوجه شدیم برزگر محروم است. اینگونه نبود که امروز و قبل از بازی متوجه این اتفاق شویم. در واقع ما از جریان محرومیت مطلع بودیم و ناظر بازی هم این موضوع را اعلام کرد‌.

سرپرست تیم امید با اشاره به دلیل اعزام این نفرات به ازبکستان با وجود محرومیت‌شان، عنوان کرد: اگر این بازیکنان را به خودمان به ازبکستان نمی‌آوردیم، محرومیت‌شان برای مرحله نهایی اعمال می‌شد. باویه برای بازی بعدی مقابل افغانستان مشکلی ندارد اما برزگر در دیدار از ازبکستان می‌تواند ما را همراهی کند.

  • منبع خبر : فارس