توضیح هافبک تیم ملی درباره یک سوءتفاهم تاریخی
توضیح هافبک تیم ملی درباره یک سوءتفاهم تاریخی
قاسم حدادی‌فر می‌گوید بازیکنان تیم ملی ایران به هیچ وجه نباید به نایب قهرمانی فکر کنند و تنها باید به دنبال کسب عنوات قهرمانی باشند.

حاشیه ورزش:قاسم حدادي‌فر، كاپيتان سال‌هاي نه چندان دور تيم ذوب آهن اصفهان و همچنين ستاره تيم ملي فوتبال، در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزش سه درباره عملكرد ملي پوشان در جام ملت‌هاي آسيا و همچنين اظهاراتی كه در شبكه ورزش كرده بود، صحبت كرد.

او در خصوص شرایط تیم ملی گفت: معتقدم تيم خوب و با پتانسيلي داريم و همه نفرات شايسته هستند. بازي اول برابر فلسطين خيلي خوب كار كرديم و توانستيم خيلي زود به دو گل دست يابيم. بازي برابر هنگ‌كنگ مطابق بازي اول پيش نرفت و تيم حريف آناليز بسيار خوبي از نفرات تيم ما كرده بود و همچنين كار پرس از بالا را در برنامه‌هاي خود قرار داده بودند و نفرات تيم ما كار انتقال توپ از خط دفاع به خط هافبك را به خوبي انجام نمي‌دادند و همين امر نقطه ضعف تيم ما بود. اما هر طور كه بود بازي را برديم و خوشبختانه توانستيم ٦ امتيازي بشويم.

او با اشاره به بازی امارات ادامه داد: معتقدم در بازي با امارات بايد با نفرات اصلي كه قرار است در مراحل حذفي به ميدان بروند، بازي كنيم. بازي با امارات محكي جدي براي تيم ما خواهد بود چون قوي‌تر از فلسطين و هنگ‌كنگ هستند و ما بايد خودمان را براي مراحل بعد آماده‌تر كنيم. تمام تمركز تيم ما بايد روي قهرماني باشد و اصلا بازيكنان نبايد ذهن خودشان را به شرايط جدول مراحل حذفي معطوف كنند. حتي یک درصد هم نبايد به نايب قهرماني فكر كنيم اگر قرار است نايب قهرمان شويم، همان بهتر كه در مراحل پلي آف حذف شويم.

1889247

حدادی‌فر درباره اظهارات خود در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد: در رابطه با صحبت‌هايي كه در برنامه شب‌هاي فوتبالي كردم متاسفانه اشتباه برداشت شد. در جام ملت‌هاي آسيا سال ٢٠١١ آقايان نكونام و تيموريان نفرات فيكس تيم ملي بودند و قرار نبود جاي من بازي كنند. من برابر امارات به ميدان رفتم و بعد بازي آقاي قطبي از عملكرد بنده رضايت داشتند و گفتند كه براي بازي برابر كره هم از من استفاده خواهند كرد اما لحظات پاياني تصميمشان عوض شد و اين اتفاق در فوتبال كاملاً طبيعي است و براي هر مربي‌اي اتفاق مي‌افتد. من به هيچ عنوان از آقاي قطبي انتقادي ندارم و از اين موضوع هم ناراحت نيستم. اتفاقاً آقاي قطبي اولين مربي‌اي بودند كه مرا به تيم ملي دعوت كردند و من هميشه از اين بابت قدردان ايشان هستم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره مدعيان اصلي این دوره از رقابت‌ها گفت: مدعیان جام ملت‌هاي آسيا براي كسب عنوان قهرماني به نظرم ايران، ژاپن و كره جنوبي هستند. گرچه علاوه بر اين تيم‌ها از تيم‌هاي اردن، عراق و استراليا نيز نبايد غافل شد. خيلي به نفرات تيم فعلي خودمان اميد دارم و ان‌شاءالله كه با قهرماني بعد از ساليان سال بتوانند دل مردم را شاد كنند. كره و ژاپن شايد از نظر سخت افزاري و نرم افزاري خيلي از ما جلو باشند اما هرگز نيروي انساني و استعدادهاي درخشاني كه ما همواره در سراسر كشور و همچنين در تيم‌هاي باشگاهي و ملي داشتيم و داريم را نداشتند و نخواهند داشت.

  • منبع خبر : ایسنا