توقف ناامید کننده و بد موقع بارسلونا برابر لوانته
توقف ناامید کننده و بد موقع بارسلونا برابر لوانته
بارسلونا با تساوی ناامید کننده ای که برابر لوانته به دست آورد تا حدود بسیار زیادی امیدهای خود برای قهرمانی را از دست داد.

به گزارش نخست نیوز، در هفته سی و ششم رقابت های لالیگا یک بازی برگزار شد.

در این بازی بارسلونا مهمان لوانته بود. آبی اناری ها در صورت پیروزی در این دیدار خارج از خانه موقتا به صدر جدول رده بندی صعود می کردند اما با وجود آنکه دو بار پیش افتادند اما در نهایت نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

لیونل مسی در دقیقه 26 گل نخست بارسلونا را به ثمر رساند و 8 دقیقه بعد هم پدری موفق به گلزنی شد تا آبی اناری ها در نیمه نخست با دو گل پیروز شوند.

در نیمه دوم لوانته موفق شد در دقایق 57 و 60 هر دو گل را جبران کند.عثمان دمبله در دقیقه 64 بار دیگر بارسلونا را پیش انداخت اما لوانته این بار هم جبران کرد و در دقیقه 83 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی باهمین نتیجه سه بر سه به پایان رسد.

بارسلونا با این تساوی ناامید کننده‌ای که به دست آورد تا حدود زیادی شانس قهرمانی در لالیگا را از دست داد چرا که باید در هر دو بازی باقیمانده خود به پیروزی برسد این درحالی است که رئال و اتلتیکو مادرید هم دو بار تن به شکست دهند که این بسیار دور از انتظار و بعید است.

بارسلونا با 76 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که اتلتیکو مادرید با وجود یک بازی کمتر و 77 امتیاز در صدر باقی ماند. رئال مادرید هم با 75 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا در رده سوم قرار دارد.