توماس مولر: هو کردن لروی سانه کار درستی نبود
توماس مولر: هو کردن لروی سانه کار درستی نبود
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ به حمایت از لروی سانه، وینگر جوان این تیم پرداخته است.

به گزارش “حاشیه ورزش “، لروی سانه که در تابستان سال گذشته و از منچسترسیتی راهی بایرن مونیخ شد، در این مدت عملکرد چندان خوبی نداشته و هنوز قادر به برآورده کردن انتظارات در تیم جدیدش نبوده است. لروی سانه دیشب و در جریان برتری دشوار بایرن مونیخ برابر کلن از سوی هواداران این تیم در استادیوم آلیانس آره نا مورد انتقاد قرار گرفته و هو شد. اما توماس مولر ابراز امیدواری کرد این اتفاق در آینده تکرار نشده و لروی سانه مورد حمایت هواداران بایرن مونیخ قرار بگیرد.

توماس مولر گفت: “ما علاقه نداریم چنین اتفاقاتی رخ دهد و از نظر من این کار درستی نیست. من از طرفداران انتظار حمایت بیشتری از ما بازیکنان را دارم و از نظر من حمایت همیشه بهترین کار است. اما از سوی دیگر نیز بازیکنان باید بتوانند تا حدودی با این مسائل کنار بیایید. ما بازیکنان اینجا در معرض دید عموم قرار داریم.

از ما انتظارات زیادی وجود دارد و البته وقتی اوضاع خوب پیش برود خیلی از ما تعریف و تمجید می کنند. بنابراین هر دو طرفین باید به خوبی با این موارد برخورد کنند. لروی سانه قطعا از حمایت مطلق همه بازیکنان در ترکیب این بایرن مونیخ برخوردار است و امیدوارم این روند به سکوها نیز منتقل شود و هواداران بایرن نیز از این بازیکن حمایت کنند.”