تکان‌دهنده‌ترین صحنه فوتبال جهان
تکان‌دهنده‌ترین صحنه فوتبال جهان
تنها چند ثانیه پیش از سوت پایان مسابقه، یک سانتر محکم پس از برخورد به ساق پای ژوئل ماتیپ به زیر طاق دروازه لیورپول چسبید.

به گزارش حاشیه ورزش  دیدار تماشایی تاتنهام و لیورپول در لندن در شرایطی به سود سفیدپوشان میزبان به پایان رسید که حالا همه در انتظار اظهارنظرهای یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره داوری این مسابقه پر تب و تاب هستند؛ مسابقه‌ای که لیورپول در آن نزدیک به یک ساعت ده نفره و نزدیک به نیم ساعت ۹ نفره بازی کرد.

آنها در نیمه اول کرتیس جونز را به دلیل یک خطای شدید در حالی به نظر پای او روی توپ سر خورده بود، از دست دادند و در نیمه دوم هم با دو کارت زرد سریعی که دیگو ژوتا دریافت کرد، بازی را ۹ نفره ادامه دادند و در شرایطی که آرایش دفاعی لیورپول مانع از ایجاد موقعیت‌های بیشتر توسط تاتنهام بود، یک گل‌ تقریبا تصادفی باعث شکست شاگردان کلوپ در لندن شد. آن هم چند ثانیه پیش از آنکه کلوپ خطاب به رابرتسون، مدافع چپ تیمش، قلب نشان داده بود.

این مسابقه یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بود که با برتری لیورپولی‌ها و دو سیو دروازه‌بان تاتنهام آغاز شد اما سپس میزبان بازی را در دست گرفت و توسط سون هیونگ مین به گل برتری رسید. اما در شرایطی که لیورپول بازی را ده نفره دنبال می‌کرد، دو بار توسط لوئیز دیاز و کودی خاکپو به گل رسید که داور در مرتبه اول ضربه دیاز را آفساید اعلام کرد و بار دوم در شرایطی که خاکپو با پای آسیب‌دیده در زمین باقی مانده بود، ضربه او بازی را به تساوی کشاند.

منبع :ورزش سه 

  • منبع خبر : ورزش سه