تکلیف حضور زنان در بازی الهلال و نساجی مشخص شد
تکلیف حضور زنان در بازی الهلال و نساجی مشخص شد
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با صحبت هایی که انجام داده ایم بخشی از جایگاه تماشاگران ورزشگاه آزادی در بازی مقابل الهلال در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش ، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با پیشرفت بازسازی ورزشگاه آزادی تهران و کیفیت چمن این استادیوم برای بازی مقابل الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: خدا را شکر مهیار عسگریان و همکارانش در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توانسته اند سرعت خوبی به روند بازسازی ورزشگاه آزادی دهند و برای ترمیم چمن این ورزشگاه نیز در بازدیدی که داشتم حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار بودند تا به بهترین شکل ممکن آماده دیدار تیم ما و الهلال عربستان شود.

او ادامه داد: به نظرم کیفیت چمن آزادی برای این بازی به مراتب بهتر از دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر خواهد بود و اطمینان دارم پس از دیدار نساجی هم بهتر خواهد شد. جلسه‌ای خوبی با مسئولان ذی ربط داشته ایم و این بازی با حضور هواداران خواهد بود و بخشی از جایگاه تماشاگران نیز در اختیار هواداران بانوان نساجی قرار خواهد گرفت.

درودگر در پایان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم و هوادران از ما راضی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان که نیمار را در اختیار دارد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ مهر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. نساجی در دیدار هفته اول برابر مومبای سیتی هند به برتری ۲ بر صفر رسید.

منبع :همشهری آنلاین 

  • منبع خبر : همشهری آنلاین