تکلیف ستاره مدنظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد
تکلیف ستاره مدنظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد
نادر عزت‌اللهی درباره آخرین شرایط پسرش سعید توضیحاتی ارائه کرد.

حاشیه ورزش : نادر عزت‌اللهی درباره آخرین شرایط پسرش سعید و شایعه‌های پیرامون وی گفت: «سعید نیم‌فصل دیگر با وایله قرارداد دارد و بعید است که به این راحتی‌ها بی‌خیال او شوند و اصلا بعید است او را رها کنند. این تیم تازه دوباره به لیگ برتر صعود کرده و می‌خواهد در سطح اول فوتبال دانمارک به ثبات برسد و به همین دلیل بعید می‌دانم رضایت سعید را بدهند. در این مدت مربیانی مانند نکونام، گل‌محمدی، منصوریان و مورایس و دوستانی که بازی سعید را قبول دارند به ما لطف داشته و صحبت‌هایی را با او مطرح کرده‌اند و پیشنهادات خود را داده‌اند. اما باید ابتدا تکلیفش با باشگاه دانمارکی مشخص شود. اگر بدون ‌مجوز باشگاه دانمارکی او بخواهد مذاکره‌ای داشته باشد مطمئنا این کار تبعاتی به‌همراه خواهد داشت.»

وی ادامه داد: «فعلا وایله به سعید پیشنهاد تمدید داده است، اما چون تازه فصل نقل‌وانتقالات در اروپا شروع شده به همین دلیل به این سرعت نمی‌توان درباره وضعیت آینده سعید از الان با قطعیت صحبت کرد، اما برخی تیم‌ها پیشنهاداتی داده و دنبال کارهای او هستند و باید حوصله کرد تا اتفاقات خوبی برایش بیفتد. البته سعید از تیم‌های انگلیسی و آلمانی هم پیشنهاد دارد. همه این تیم‌ها دوست دارند سعید را داشته باشند اما یک مقدار بحث مالی مطرح است که باشگاه دانمارکی دندان‌گردی می‌کند و کارهای ما را به‌هم ریخته است. در غیر این صورت اگر سعید آزاد بود مطمئن بودم الان در یکی از این لیگ‌های مطرح اروپایی بازی می‌کرد، چون با وایله هنوز قرارداد دارد باید صبر کنیم و ببینیم تکلیف سعید با این تیم به کجا می‌انجامد.»

پدر سعید عزت‌اللهی یادآور شد: «فوتبال همین است. در اروپا برعکس فوتبال ایران که توجهی به نوع قرارداد و کیفیت بازیکن ندارند و بازیکنان جوان هر سال در یک تیم بازی می‌کنند و تعهد و توجهی به کیفیت ندارند، اما آنجا بازیکن تا روز آخر مورد توجه باشگاهش قرار دارد و باشگاه‌ها سعی می‌کنند از قابلیت‌ها و کیفیت بازیکنان خود به هر شکلی بهره‌مند شوند. امیدوارم برای سعید هم اتفاقات خوبی بیفتد.»

وی تاکید کرد: «اگر سعید را بفروشند باید دوبرابر پول بدهند تا یک بازیکن دیگر مثل او بخرند، به همین دلیل دوست ندارند سعید جدا شود. او هم شرایط باشگاه را می‌داند و از جو تیم و فضای لیگ دانمارک به‌خوبی شناخت دارد. همه اینها لحاظ می‌شود و همین‌طور نیست که به‌راحتی راضی به جدایی شوند.»

این چهره درباره اینکه آیا سعید اصلا دلش می‌خواهد به ایران بیاید، گفت: «حقیقتا در این مورد با هم صحبتی نکرده‌ایم، یعنی اصلا فرصتی نشده است. بعد از بازی‌های باشگاهی بلافاصله به اردوی تیم ملی رفته و از آنجا هم دوباره بازگشته و فرصتی برای صحبت در این خصوص نشد.»

وی همچنین درباره شکستگی سر سعید و بازی با همان وضعیت برای تیم ملی اظهار داشت: «سر او بخیه خورده و مشغول مداواست و باید ابتدا زخم سرش ترمیم شود تا بتواند تمریناتش را آغاز کند. به‌عنوان یک ایرانی از همه بچه‌هایی که برای پیراهن تیم ملی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم که همه وجود خود را می‌گذارند. سعید هم به‌عنوان سرباز این مملکت دوست دارد بهترین اتفاقات برای فوتبال این مملکت بیفتد و همیشه در این سال‌ها هر زمان برای تیم ملی به میدان رفته با جان و دل کارکرده است. مطمئنم هر مربی در بحث فنی در این سال‌ها چه در تیم ملی و چه در باشگاهی به سعید اطمینان کرده ضرر نکرده است. این موضوع را به‌جرات می‌گویم. او دو برابر باشگاهش در تیم ملی توان می‌گذارد، چون دوست دارد دل مردم را شاد کند. او این موضوع را بارها ثابت کرده و به دفعات روی آن تاکید کرده است. بچه‌های دیگر تیم ملی هم همین‌طوری هستند. آن روز هم در بازی با ازبکستان شرایط آن‌طور بود و دوست داشت هرچقدر توان دارد برای تیم ملی بگذارد که خوشبختانه تا لحظه آخر با همه توان و ‌انگیزه برای تیم ملی تلاش کرد و درنهایت هم با سایر بچه‌ها جام قهرمانی را بالای سر برد.»

در همین رابطه: واکنش سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس؛ ۶ ماه دیگر با وایله قرارداد دارم/ فعلاً باید استراحت کنم/ در دانمارک با مدیران باشگاه صحبت می‌کنم.
منبع : شهر خبر

  • منبع خبر : شهر خبر