تیته: در فوتبال اشتباه کردن تاوان دارد
تیته: در فوتبال اشتباه کردن تاوان دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از شکست برابر کامرون ابراز ناراحتی کرد. او درباره مصدومان تیمش برای بازی بعدی سخن به میان آورد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف کامرون رفت و با یک گل شکست خورد. برزیل باوجود شکست در این بازی با ۶ امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد.

تیته سرمربی برزیل از شکست در این بازی ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: کامرون تیم خوبی نشان داد. ما در این بازی تاوان دادیم چرا که فرصت های زیادی را از دست دادیم. در فوتبال هم پیروزی گروهی و هم شکست. فوتبال به تیمی که از فرصت های خود استفاده می کند و کمترین اشتباه را دارد هدیه می دهد و تیمی را هم که از فرصت‌های خود استفاده نمی کند و اشتباه دارد جریمه می‌کند. نباید این شکست را فراموش کرد بلکه باید اشتباهات خود را برابر چشم داشت و در مرحله بعد تکرار نکرد.

تیته درباره بازیکنان مصدوم تیمش گفت: دانیلو بهتر است و به شرایط بازی رسیده است اما درباره نیمار و ساندرو هنوز چیزی مشخص نیست و باید دید که در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آنها چه خواهد شد. الکس تلس هم از ناحیه زانوی احساس درد داشت و ژسوس هم چنین وضعیتی دارد و باید وضعیت این دو بازیکن را هم در یک روز پیش رو بررسی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در پایان گفت: فشار بازی ها برای همه تیم ها بالا است. بازیکنان در فرصت زمانی کوتاهی به میدان می‌روند و این باعث می شود تا از نظر بدنی به مشکل خوردند. آمادگی بدنی در بازی های بعدی بسیار مهم خواهد بود. نتایج بازی ها در جام جهانی ۲۰۲۲ نشان می دهد که هیچ بازی آسانی نیست و تیم هات زیر فشار عصبی زیادی هستند. کامرون پیروزی تاریحی را به دست آورد چرا که این برای نخستین بار است که برزیل در جام جهانی برابر یک تیم آفریقایی شکست می خورد. باید این شکست را فراموش کرد و خود را به خوبی آماده بازی مرحله حذفی کرد.