تیم‌های ملی تکواندو عازم مکزیک می‌شوند
تیم‌های ملی تکواندو عازم مکزیک می‌شوند
با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم‌های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان عازم مکزیک می‌شوند.

به گزارش حاشیه ورزش ، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان از ۲۳ آبان به مدت ۶ روز با حضور ۷۶۱ تکواندوکار از بیش از ۱۲۰ کشور جهان در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در مکزیک آغاز می شود.

مهدی حاج موسایی در وزن ۵۴- کیلوگرم، حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.

همچنین تیم ملی تکواندوی بانوان با ترکیب مهلا مومن‌زاده در ۴۶-، غزل سلطانی در ۴۹-، ناهید کیانی در ۵۳-، نرگس میرنوراللهی در ۶۲-، زینب اسماعیلی در ۶۷- و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم عازم این رقابت‌ها می‌شود و در ۲ وزن ۵۷- و ۷۳- کیلوگرم نیز نماینده ای ندارد.

تیم‌های ملی تکواندوی ایران برای تطبیق هر چه بهتر با شرایط آب و هوایی کشور مکزیک و فاصله زمانی قرار است یک هفته قبل از شروع مسابقات عازم این کشور شوند.

با توجه به فاصله بسیار زیاد تا مکزیک و اهمیت حفظ شرایط نمایندگان ایران، قرار است تیم های ملی با پرواز بیزینس کلاس با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط فدراسیون عازم مسابقات جهانی شوند.

ایران ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه از مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک به لحاظ زمانی جلوتر است.