تیم‌های لیگ‌های پایینی انگیزه ندارند
تیم‌های لیگ‌های پایینی انگیزه ندارند
اینجا جام حذفی است و تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر انگیزه هزار درصدی دارند و این شرایط را سخت می‌کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ، محرم نویدکیا  در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهید اورکی در جام حذفی اظهار کرد: اطلاعات دقیقی از این تیم نداشتیم تا این‌که در جام حذفی به این تیم خوردیم و متوجه شدیم که چند هفته گذشته در لیگ دو نتایج خوبی گرفتند. یکی دو بازی آن‌ها را آنالیز کردیم و دیدیم تیم بسیار خوبی هستند و رو به جلو کار می‌کنند. در خط حمله خوب هستند و باید مراقبت کنیم. به هر حال این‌جا جام حذفی است و چنین تیم‌هایی انگیزه هزار درصدی دارند و این شرایط را سخت می‌کنند. به آن‌ها احترام می‌گذاریم چون توانستند به این مرحله صعود کنند و این نشان می‌دهد کیفیت خوبی داشته‌اند.

او درباره استفاده از جوان‌ترها در این دیدار گفت: بدمان نمی‌آید که به بچه‌های دیگر شانس بدهیم اما نمی‌خواهیم چندان ریسک کنیم. در ادامه اگر بتوانیم به جوان‌ترهای‌مان بازی می‌دهیم، این کار را می‌کنیم اما باید به شرایط نگاه کنیم و اگر نشد باید با بازیکنان اصلی تا انتها ادامه دهیم. امیدوارم هواداران بتوانند از این بازی لذت ببرند.

هم‌چنین ناصر خدامرادی، مربی تیم شهید اورکی در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سپاهان اظهار کرد: این برای ما یک فرصت است. سپاهانی‌ها استقبال و میزبانی خوبی از ما داشتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. تیم ما نزدیک به 50 سال قدمت دارد و بازیکنان بزرگی را به فوتبال تقدیم کرده است. این باشگاه چهار شهید را به سرزمین‌مان تقدیم کرده است. باشگاه ما پروژه چهار ساله و برنامه بلند مدتی دارد که امسال به لیگ دو صعود کرده است.

او ادامه داد: شاکله اصلی تیم سال قبل ما تقریبا تغییر کرده و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و این یک فرصت خوب برای بازیکنان است. سرمربی تیم ما حمید غنی‌زاده در این بازی محروم است و امیدوارم در چیدمان داوری‌ها دقت شود و داورها هم سطح بازی‌ها باشند تا به تیم‌ها لطمه نزند. هدف اصلی ما لیگ دو است و آن لیگ برای ما مهم‌تر است اما از این بازی به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم.

تقابل دو تیم سپاهان و شهید اورکی اسلامشهر فردا(یک‌شنبه) در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.