تیم ایران از امارات سرتر بود
تیم ایران از امارات سرتر بود
یک کارشناس فوتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان مقابل امارات عملکرد خوبی از خودشان برجای گذاشتند.

به گزارش حاشیه ورزش،ایمان عالمی کارشناس فوتبال ایران، پس از پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان مقابل امارات در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بازی تیم ملی ایران مقابل امارات با یک تغییر نسبت به بازی قبلی آغاز شد. تعجب من این بود که چرا از سیاوش یزدانی در ترکیب اصلی استفاده نشد و از امید نورافکن استفاده شد.

او درباره اخراج صادق محرمی در نیمه دوم و شرایط تیم ملی پس از ۱۰ نفره شدن خاطرنشان کرد: بعد از اخراج محرمی، شرایط تغییر کرد و سیاوش یزدانی به زمین آمد. در نیمه دوم بعد از اخراج محرمی به گونه‌ای شد که وضعیت برای تیم ملی تغییر کند و تیم ملی در نیمه دوم موقعیتی به امارات نداد

عالمی در خصوص شرایط بازی تیم ملی ایران مقابل امارات گفت: به نظر با وجود اتفاقاتی که افتاد، تیم ایران از امارات سرتر بود و توانست بازی را در اختیار خودش قرار بدهد. فکر می‌کنم برخی فرصت‌سوزی‌ها باعث شد ایران به گل بیشتری نرسد و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌شد، شاید نتیجه بازی دچار تغییراتی می‌شد.

این کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی ایران در این بازی چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، توانست شرایط خوبی در این بازی به وجود بیاورد و مقابل امارات عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد. با این برد آمار آقای اسکوچیچ افزایش پیدا کرد.

او در پایان با بیان اینکه انتظار می‌رفت از بازیکنان کم‌تجربه در میدان حضور پیدا می‌کردند، گفت: من انتظار داشتم از بازیکنان کم‌تجربه‌تر استفاده می‌شد تا این بازیکنان هم بتوانند در ادامه راه بتوانند از تجربه لازم برخوردار شوند که این اتفاق صورت نگرفت.