تیم سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشت
تیم سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشت
سرمربی پیکان تهران پس از صعود به فینال لیگ والیبال گفت: سپاهان چیزی برای از دست دادن نداشت و خیلی خوب کار کرد اما در لحظات حساس بازیکنان من جنگنده بودند و با تمام وجود بازی کردند.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم پیکان با پیروزی مقابل سپاهان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد. پیمان اکبری سرمربی پیکان در مورد پیروزی مقابل سپاهان گفت: همه می‌دانیم که سپاهان تیم ارزشمند و خوبی است. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و امسال هم خیلی خوب بازی کرد اما نیمه نهایی شرایطی دارد و یک تیم باید حذف شود. از بازیکنان بابت بازی خوبشان ممنون هستم. امشب بازی سخت تری داشتیم چون اصفهان چیزی برای از دست دادن نداشت و خیلی خوب کار کرد اما در لحظات حساس بازیکنان من جنگنده بودند و با تمام وجود بازی کردند. حریف در ست دوم به ما اجازه بازی نداد اما در ست‌های بعدی تیم ما شرایط طبیعی را پیدا کرد و برنامه‌هایمان را خیلی خوب اجرا کردیم. در واقع زحمات همه ما به بار نشست.

او در مورد مشکلاتی که پیکان در فصل جاری داشت، گفت: دوست ندارم در مورد بودجه صحبت کنم اما قدیمی‌ها می‌گویند خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند و این اتفاق برای ما افتاد. امسال خیلی سختی کشیدیم و تا هفته نهم نیم فصل اول، ۶ بازیکن اصلی را نداشتم اما تیم من همیشه مقابل تیم های قوی خوب کار کرد. گاهی باختیم و گاهی بردیم. تا می‌خواستیم ریکاوری کنیم زمان می‌رفت اما در مجموع لطف خدا بود و این اتفاق خوب برای پیکانی افتاد که سال گذشته دهم جدول قرار داشت.

اکبری با بیان اینکه از ابتدای لیگ کسی فکر نمی‌کرد پیکان به این مرحله برسد، ادامه داد: همیشه با بازیکنان جوری صحبت کرده‌ام که برای قهرمانی بجنگند و ما این کار را از اول انجام دادیم. پیکان باز توانست خود را اثبات کند.