تیم ملی بدون بازی تدارکاتی؛ تا مسابقه ششم!
تیم ملی بدون بازی تدارکاتی؛ تا مسابقه ششم!
تیم ملی به منظور بازی با سوریه از سوم شهریور تمرینات آماده سازی را در تهران آغاز می کند و لژیونرها در فاصله 72 ساعت مانده به این بازی به اردو ملحق خواهند شد.

به گزارش حاشیه ورزش، در صورت تایید میزبانی استادیوم آزادی که اتفاق محتملی است این دیدار 11 شهریور در تهران برگزار خواهد شد. اما تیم ملی پیش از این بازی دیدار تدارکاتی نخواهد داشت که مورد نقد هم واقع شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که پیش از آغاز بازی های تیم ملی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 روزهای فیفا در تقویم پیش بینی نشده است و در صورتی که تیم ملی بازی دوستانه هم تدارک ببیند قادر به بهره گیری از لژیونرها نخواهد بود. به واقع عدم انجام بازی دوستانه پیش از دیدار رسمی با سوریه یک اتفاق طبیعی است. به همین بهانه تیم ملی روز 8 شهریور در کمپ تیم های ملی و شاید هم زمین شماره یک آزادی بازی درون اردویی خواهد داشت.

اما این روند ممکن است نه تنها برای بازی ابتدایی با سوریه بلکه برای بازی های بعدی هم ادامه داشته باشد. عزیزی خادم – رییس فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر این خبر را تایید کرد و حتی گفت:« به دلیل نداشتن زمان احتمالا دو یا شش بازی اول را طبق صحبتی که با اسکوچیچ داشتم بدون بازی تدارکاتی پشت سر بگذاریم چون اصلا بازیکنان خارجی‌مان را در اختیار نداریم. ما تابع نظر سرمربی تیم ملی هستیم.»

از دست دادن روزهای فیفا و ضعف فدراسیون فوتبال در تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی از گذشته وجود داشته است تا جایی که اینروزها هم به فدراسیون فوتبال به خاطر عدم تدارک بازی دوستانه پیش از دیدار با سوریه گله می شود در حالی که در تقویم فیفا جایی برای بازی دوستانه پیش بینی نشده است و همان طور که اشاره شد ملی پوشان ایران در آنسوی مرزها 8 شهریور به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. یعنی 5 روز بعد از شروع تمرینات تیم ملی. نکته جالب اینکه اسکوچیچ به بهانه بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به اردوهای بلند مدت اعتقادی ندارد. همان طور که اطلاع رسانی اردوی تیم ملی هم به منظور بازی با سوریه 8 روز پیش از برگزار این بازی آغاز خواهد شد.

  • منبع خبر : ورزش سه