تیم ملی جوانان یا یک تیم باشگاهی حریف شاگردان اسکوچیچ
تیم ملی جوانان یا یک تیم باشگاهی حریف شاگردان اسکوچیچ
حمید استیلی می‌گوید مهدی مهدوی‌کیا از دیدار تیمش با بزرگسالان انصراف داده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، پیش از این تیم ملی فوتبال ایران قصد برگزاری دیداری دوستانه با تیم ملی امید را داشت و فدراسیون فوتبال هم اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این زمینه انجام داده بود اما با اتمام قرارداد مهدی مهدوی‌کیا، او به مسئولان تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد که امکان برگزاری بازی وجود ندارد.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط با لغو این بازی و انتخاب حریف جایگزین برای اردوی تیم ملی ایران در یک برنامه رایویی گفته است: قرار بود این بازی با تیم ملی امید برگزار شود اما طبق صحبتی که روز گذشته با مهدی مهدوی‌کیا داشتم و در شرایطی که او پیش از این گفته بود حتما با ما بازی می‌کنند، اعلام کرد قرارداد من تمام شده و با فدراسیون فوتبال قرارداد ندارم به همین خاطر تیم ما اردویی ندارد. به همین دلیل در تلاش هستیم با تیم ملی جوانان یا یک تیم داخلی دیگر بازی کنیم. قرار است با اسکوچیچ جلسه بگذاریم تا مشخص شود آیا می‌توانیم با تیم جوانان بازی کنیم یا باید به مصاف تیم دیگری برویم.

تیم ملی ایران در این اردو یا با تیم ملی جوانان که تحت هدایت صمد مرفاوی است دیدار می‌کند و یا به مصاف یک تیم باشگاهی خواهد رفت که باید دید اسکوچیچ چه نظری بر روی برگزاری این دیدار دارد.

بعد از این اردو، اسکوچیچ فهرست نهایی خود را با حضور بازیکنان لژیونر اعلام خواهد کرد و تیم ملی بیست و هفتم شهریور راهی اتریش می‌شود تا در روزهای یک و پنجم مهر دو دیدار دوستانه را مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال انجام دهد.