تیم ملی فوتبال؛ املای نانوشته غلط ندارد
تیم ملی فوتبال؛ املای نانوشته غلط ندارد
یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید مشکلات زیادی در تیم ملی امید وجود دارد و فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک تعامل و هماهنگی ندارد.

 به گزارش : حاشیه ورزش : یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید مشکلات زیادی در تیم ملی امید وجود دارد و فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک تعامل و هماهنگی ندارد.

غلام‌حسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظر من تیم ملی باید بازی‌های تدارکاتی بهتر از این انجام می‌داد. بلغارستان و آنگولا تیم‌های قدرتمندی نیستند. البته تیم‌ ملی بازی‌های زیادی انجام نداده و املای نانوشته غلط ندارد. ان‌شاءالله تیم ملی بتواند موفق شود اما به هر حال کار خیلی سخت است. عربستان در مقایسه با ایران بسیار تبلیغ کرده و بازیکنان بزرگی به کشورش آورده است.

او ادامه داد: وضعیتمان در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ناراحت کننده است. قطر بسیار تیم خوبی است و نباید از آن غافل شویم. کره، ژاپن و استرالیا هم بسیار تیم خوبی هستند. کارشان سخت است اما برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال قلعه‌نویی یک مربی بومی است و هر چه باشد ایرانی است. امیدوارم او بتواند با تیم ملی موفق شود.

پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که حضور نداشتن بازیکنانی مثل آزمون و کنعانی‌زادگان بسیار روی تیم ملی اثر می‌گذارد، گفت: این مساله صد در صد اثر دارد. باید بین سردار آزمون و تیم ملی تعامل باشد چون این بازیکن در خط حمله ما بسیار موثر است در جام ملت‌های آسیا به این بازیکن نیاز داریم.

اولاد ناخلف در هر خانواده‌ای وجود دارد

او ادامه داد: درست است کنعانی‌زادگان هم بی انضباطی کرده و عیبی هم ندارد که یک بار دعوت نشود اما او هم بسیار به تیم ملی کمک خواهد کرد. کنعانی زادگان باید اخلاق مدار باشد. به هر حال اولاد ناخلف در هر خانواده‌ای ممکن است وجود داشته باشد و باید او را جذب خانواده کنیم نه اینکه دفع کنیم. حتی نیمار هم در برخی مواقع بی انضباط است و این مساله در تمام دنیا وجود دارد اما حذف کردن گزینه خوبی نیست.

پیروانی در رابطه مسیر تیم ملی المپیک و شرایط این تیم گفت: از سال ۱۹۷۶ مونترال نتوانسته‌ایم به المپیک برویم و این وضعیت بسیار بد است. بیایید ببینیم مشکل کجاست. دلیل موفق نبودن ما چیست؟ باشگاه‌های ما اصلا با تیم المپیک تعامل نداشتند و ندارند. من وقتی سرمربی تیم ملی امید بودم نتوانستم بازیکنی مثل بختیار رحمانی و چند بازیکن خوب دیگر را با خودم به مسابقات ببرم.

بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک تعامل نیست

او در پایان اضافه کرد: مهم ترین معضل ما این است که تعامل بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک وجود ندارد. هیچوقت هماهنگی بین این دو نبود و همین مساله بسیار به تیم ما آسیب زد. اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی در لیگ برتر بازی می‌کنند بسیار  خوب است و باعث هماهنگی بین بازیکنان می‌شود اما خدا کند بتوانیم کاری در مسیر المپیک انجام دهیم.

منبع:ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا