تیم ملی والیبال از آنتیگا به آرمات رسید!
تیم ملی والیبال از آنتیگا به آرمات رسید!
فدراسیون والیبال با نظر سرمربی برای حضور در رقابت‌های پیش‌رو یک مربی به جمع اعضای کادر فنی تیم ملی اضافه کرد.

به گزارش  حاشیه ورزش ، تیم ملی والیبال ایران در شرایطی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک آماده می‌کند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه نتوانست عنوانی بهتر از نایب قهرمانی کسب کند. ژاپن که در دیدارهای اخیر برتری محسوسی نسبت به والیبال ایران داشت در فینال مسابقات قهرمانی آسیا هم توانست مقابل چشم بیش از 6 هزار تماشاگر ایرانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد و روی سکوی قهرمانی بایستد.

پس از این رقابت‌ها حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون عملکرد تیم ملی و کادر فنی مطرح شد؛ برخی‌ها به تصمیمات عطایی ایراد گرفتند و برخی دیگر هم معتقد بودند که کادر فنی باید تقویت شود. در این بین برخی به بازیکنان تاختند و برخی دیگر هم مدیریت فدراسیون را زیرسوال بردند. با این حال دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک استارت خورد.

مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور تا 4 مهرماه در شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود. همچنین رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس از 8 تا 16 مهرماه در برزیل برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو راهی این کشور خواهد شد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این دو رویداد که از روز شنبه یازدهم شهریور در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است، روز چهارشنبه 22 شهریور در تهران به پایان می‌رسد.