بقای شهروند در لیگ برتر فوتسال در گیرودار مشکلات
بقای شهروند در لیگ برتر فوتسال در گیرودار مشکلات

تیم شهروند ساری با مشکلات زیاد در لیگ برتر فوتسال ماند. به گزارش حاشیه ورزش، حکایت این فصل تیم شهروند ساری حکایتی متفاوت بود. سال‌ها بود که تیم محبوب شمال ایران از تیم‌های ضعیف فاصله گرفته بود اما خالی شدن سالن به خاطر بیماری کرونا و مشکلات مالی، فصل سختی را برای شهروندی‌ها رقم زد […]

تیم شهروند ساری با مشکلات زیاد در لیگ برتر فوتسال ماند.

به گزارش حاشیه ورزش، حکایت این فصل تیم شهروند ساری حکایتی متفاوت بود. سال‌ها بود که تیم محبوب شمال ایران از تیم‌های ضعیف فاصله گرفته بود اما خالی شدن سالن به خاطر بیماری کرونا و مشکلات مالی، فصل سختی را برای شهروندی‌ها رقم زد تا این که در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های گروه پلی آف، بقای شهروند ساری و سقوط ایمان شیراز قطعی شد.

شهروند ساری تیمی که با تماشاگرانش مشهور است این فصل و در سالن‌های خالی کار سختی داشت و سرنوشتش به جنگ برای بقا گره خورد. البته مشکلات مالی هم مزید بر علت شد تا ساروی‌ها در نهایت برای ماندن در لیگ برتر وارد گروه پلی آف سقوط شوند.این تیم که در هفته آخر مرحله قبل در بهبهان مصافی حساس با اهورا را تجربه کرده بود این بار در سالن خانگی به چیزی جز پیروزی فکر نکرد.

ساروی‌ها پس از طی کردن سه بازی ابتدایی با اضافه شدن رضا لک، سرمربی پیشین خود به عنوان مدیرفنی متحول شدند و در نهایت بازی حساس خود را در هفته پنجم این رقابت‌ها از اهورا بهبهان بردند تا در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی‌ها، بقای‌شان در لیگ برتر را قطعی کنند.

شهروند باید از همین الان به فکر فصل بعد باشد که شاید با آمدن هواداران به سالن‌ها این‌بار مشکلات مالی روزهایی سخت را برای این تیم رقم نزده و مسوولان ورزشی استان و شهر ساری به فکر وضعیت تیم محبوب فوتسال ایران باشند.