تیم من شایسته حضور در فینال بود
تیم من شایسته حضور در فینال بود
سرمربی آبی اناری ها با وجود شکست در ال کلاسیکو از عملکرد شاگردانش راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در عربستان به مصاف هم رفتند که رئال توانست با نتیجه سه بر دو پیروز این بازی حساس شود.

ژاوی از عملکرد شاگرانش در این بازی راضی است. او گفت: امشب ما به دنبال حفظ توپ بودیم. با وجود آنکه بازنده شدیم اما با انگیزه و روحیه بالایی بازی کردیم. می توانستیم گل سوم را هم به ثمر رسانیم. می توانیم به این نمایش خود افتخار کنیم.

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: در چند زمان از بازی کنترل میدان را در اختیار داشتیم. حریف از اشتباهات ما نهایت استفاده را برد. من از نتیجه بازی ناراحت هستم اما به شاگردانم افتخار می‌کنم. من هیچ شکایتی از بازیکنان ندارم. تیم ما چهره های جوانی دارد با این حال آنها نشان داده اند که شایسته بازی کردن هستند. اکنون زمان نتایج بهتر است. فران تورس و آنسو فاتی و همچنین پدری سرنوشت ساز نشان دادند. به نظرم ما در مسیر درستی هستیم. بارسلونا شایسته حضور در فینال بود.

او در پایان درباره درخشش لوک دی یانگ گفت: هیچ بازیکنی در بارسلونا برای خود بازی نمی کند. دی یانگ در تیم باقی خواهد ماند. او به خوبی گل می زند و در خدمت تیم است. چگونه اجازه جدایی را به او خواهیم داد؟