تیم های بسکتبال مرحله حذفی جام برکت و کرامت بانوان مشخص شدند
تیم های بسکتبال مرحله حذفی جام برکت و کرامت بانوان مشخص شدند

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال مشهد مقدس: زهره برگی زر با اعلام این خبر افزود : مسابقات بسکتبال بانوان جام رمضان که در سال 1402 با نام جام برکت و کرامت نامگذاری شده از 9 فروردین ماه جاری آغاز و در 27 فروردین ماه به کار خود پایان […]

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال مشهد مقدس: زهره برگی زر با اعلام این خبر افزود : مسابقات بسکتبال بانوان جام رمضان که در سال 1402 با نام جام برکت و کرامت نامگذاری شده از 9 فروردین ماه جاری آغاز و در 27 فروردین ماه به کار خود پایان خواهد داد .
این مسابقات با حضور 12 تیم ودر 4 گروه 3 تیمی آغاز گردید که پس برگزاری رقابت ها در دور اول سرانجام 8 تیم به مرحله حذفی راه یافتند که از تاریخ 21 فروردین ماه جاری مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت .
وی در ادامه گفت : تیم های وینر 1 ، داناک 1 ، فرش مشهد ، اریکه سازان ، توس راوین ، روچیکا 3 ، روچیکا 1 و روچیکا 2 ، هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی می باشند .
گفتنی است این مسابقات در محل سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد با همت و همکاری هیات بسکتبال مشهد و شهرداری منطقه یک مشهد پس از افطار در شب های ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی