جامعه ورزش به صحنه بیایند
جامعه ورزش به صحنه بیایند
جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و باشرف کم نیستند و موضع‌گیری‌های چند نفر ارزشی ندارد.» این‌ فرازی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص اظهارنظر چند نفر از ورزشکاران در خصوص حوادث اخیر کشور است.

به گزارش حاشیه ورزش مجید مولایی- این نگاه عمیق و همه‌جانبه رهبر انقلاب، مبین سلامت جامعه ورزش کشور است. فرمایش انقلابی و درخور ستایش ایشان در حوزه ورزش، تأمل‌برانگیز و برای ورزشکاران، مدیران و همه دست‌اندرکاران این عرصه، باعث افتخار و صدالبته نشان‌دهنده تأیید جامعه ورزشکاران است.
حال، با توجه به این فرمایشات و نیز به پشتوانه دیگر فرمایشات معظم له، راه انحراف بر کسانی که گاه‌وبیگاه افسارگسیخته جامعه ورزش را جامعه فساد آور معرفی می‌نمایند و باعث هتک حرمت قهرمانان و مربیان و ورزشکاران می‌شوند، بسته می‌شود.
اما امروز این پرسش مطرح است که در شرایط حساس کنونی که فضای جامعه غبارآلود و فتنه برانگیز می‌نماید، وظیفه جامعه ورزش در قبال مردم که همانا هواداران واقعی ورزش هستند، چیست؟
امروز ضرورت دارد، جامعه ورزش هر استان، از هر گروه و رشته با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح در یک روز خاص ابتکار عمل را به دست بگیرد و با حمایت از نیروهای خدوم انتظامی، ضمن ابراز پایبندی خود به اسلام، انقلاب و ملت، ثابت کنند چه در میادین ورزشی و چه در میدان دفاع از ارزش‌ها، پیشرو از سایر گروه‌های اجتماعی برای حمایت از مردم به صحنه می‌آیند.
شایان‌ذکر است جامعه ورزش آماده دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی می‌باشد و منتظر است مدیران و مسوولان ورزش کشور تدارک این راهپیمایی عظیم ورزشکاری را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

 

 

 

مجید مولایی

  • نویسنده : مجید مولایی