جام حذفی را جدی بگیریم
جام حذفی را جدی بگیریم
هر مسوولی که احساس می‌کند می‌تواند به تیم شهر خود کمک کند "یاعلی".

به گزارش حاشیه ورزش، علیرضا منصوریان شنبه شب در نشست پیش از بازی تیمش با شمس آذر قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تا آنجا که ما مطلع هستیم هنوز تیم حریف نتوانسته سوار هواپیما شود و به آبادان سفر کند اما اگر فرض را بر این بگیریم که آبادان برسند، قطعا بازی بسیار سختی را فردا خواهیم داشت.

وی افزود: ما دو سه بازی از این تیم را آنالیز کرده‌ایم. بازی با تیم‌های لیگ یک با توجه به این که این تیم‌ها به دنبال عرض اندام در مقابل تیم‌های لیگ برتری هستند بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال گذشته تیم صنعت نفت آبادان با یک غفلت در برابر تیم خیبر خرم‌آباد از مسابقات حذف شد. فردا با ترکیب اصلی و همه قوا وارد زمین خواهیم شد زیرا بازی‌های حذفی بسیار برای ما مهم است و پیش درآمد خوبی نیز برای بازی ما در برابر تیم فولاد خوزستان است.

منصوریان عنوان کرد: کم کم در حال رسیدن به هارمونی ایده‌آل خودمان هستیم و خط به خط به این مساله خواهیم رسید. تنها دغدغه تیم ما این است که هفته دهم از لیگ گذشته و جام حذفی آغاز شده اما ما همچنان در مشکل بی پولی به سر می‌بریم. ما اهل اعتصاب کردن و قطع کردن تمرینات نیستیم چون قول داده‌ایم که شان مردم آبادان و فوتبال این شهر حفظ شود.

او ادامه داد: هر مسوولی که احساس می‌کند می‌تواند به شهر خود کمک کند “یاعلی”. کتش را درآورد و به ما کمک کند. قول‌های مساعدی از رییس پخش و پالایش کشور و معاون ایشان گرفته‌ام اما تا تغییر مصوبه در خصوص حضور نفت در لیگ‌های قهرمانی و بازی‌های آماتور که مساله‌ای زمان‌بر است از سردار محمد به عنوان مسوول کل مناطق آزاد کشور درخواست دارم تا از طریق منطقه آزاد به ما کمک شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما خیلی تحت فشار است اما ما تیم خودمان را محکم مثل یک خانواده بغل کرده‌ایم و همه وقت‌مان را به صورت ۲۴ ساعته برای تمرینات و آنالیز تیم‌ها می‌گذاریم. نیاز نیست به من کمک شود بلکه باید به مردم و لبخند مردم آبادان کمک شود. من دست مردم آبادان را می‌بوسم و امیدواریم پله‌های رشد را طی کنیم تا از شرمندگی آن‌ها بابت بازی‌های قبلی در بیاییم.

منصوریان با بیان این که جام حذفی را جدی میگیرم، عنوان کرد: شناخت کلی نسبت به تیم مقابل داریم. بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند شاکله‌ای از تیم استقلال پس از قهرمانی هستند. تقریبا شناخت کافی از این تیم داریم البته نه به اندازه شناختی که از تیم‌های لیگ برتری داریم.