جانشین مهاجم برزیلی پرسپولیس مشخص شد
جانشین مهاجم برزیلی پرسپولیس مشخص شد
در صورت فسخ توافقی با پریرا ،پرسپولیس مهاجم خارجی جذب خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش : یکی از بازیکنانی که اصلا درخششی در ترکیب پرسپولیس نداشت، لئاندرو پریرا بود. مهاجم برزیلی که در نیم فصل به پرسپولیس پیوست و جانشین لوکادیا شد، اصلا نتوانست عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد و از همین رو یحیی گل محمدی هم دوست ندارد این بازیکن در پرسپولیس بماند. نکته جالب اینجاست که خود پریرا هم به فسخ قراردادش با پرسپولیس راضی است ولی حاضر نیست بدون دریافت مبلغی از پرسپولیس جدا شود.

این بازیکن که با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست، برای فصل بعد قراردادی ۷۶۰ هزار دلاری با این تیم دارد و اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد به صورت یکطرفه قراردادش را با مهاجم برزیلی فسخ کند، وارد چالش حقوقی با این بازیکن خواهد شد و پرونده‌ای جدید برای پرسپولیس در فیفا باز خواهد شد. مذاکرات برای فسخ توافقی با پریرا شروع شده و باشگاه پرسپولیس می‌خواهد با پرداخت پول، قرارداد سال بعد پریرا را فسخ کند.

هرچند به صورت قانونی این بازیکن هنوز عضوی از پرسپولیس محسوب می‌شود، در صورت توافق برای فسخ و جدایی از پرسپولیس یک جای خالی برای قهرمان فصل قبل لیگ برتر باز خواهد شد و پرسپولیسی‌ها با خیال راحت می‌توانند بازیکن دیگری را جانشین مهاجم معمولی برزیلی کنند. گفتنی است اگر پریرا جدا شود و کارهای مربوط به فسخ قراردادش هم به خوبی پیش برود، باشگاه پرسپولیس به سراغ جذب مهاجم خارجی خواهد رفت و برای حضور در بازی‌های آسیایی سال آینده، یک فوروارد خارجی به تیمش اضافه خواهد کرد.

گفتنی است بلافاصله بعد از پایان بازی‌های پرسپولیس در سال گذشته، شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی قرمزها هم از جمع پرسپولیس جدا شد و شهاب زاهدی به پرسپولیس پیوست.
منبع : خبر ورزشی