جانم را برای فرهاد مجیدی می‌دهم
جانم را برای فرهاد مجیدی می‌دهم
خودم و خانواده ام از آقای مجیدی ممنون هستیم. از بزرگتر های تیم تشکر می کنم که همگی به من کمک کردند که بتوانم در بازی با نساجی توانایی‌های خودم را نشان بدهم.

به گزارش حاشیه ورزش، استقلال با حضور جوان‌هایش موفق شد سه بر یک نساجی را از پیش رو بردارد که یکی از بازیکنان مورد استفاده سینا خادم‌پور بود که پس از مدتها نیمکت نشینی وارد میدان شد.

سینا خادم پور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم که اولین بازی فیکسم را برای استقلال انجام دادم. امیدوارم که با این برد توانسته باشیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. من هم هر چه داشتم در توان گذاشتم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

او در مورد استفاده از فرهاد مجیدی از جوان‌ها در ترکیب این دیدار از جمله خودش و متین کریم زاده ادامه داد:  واقعا فرصت خیلی خوبی بود.  بازی های دوستانه هم برای هواداران استقلال مهم است. قبل از بازی گفت این گوی و این میدان باید خودی نشان دهید. این فرصت را در اختیار ما گذاشت و من هم توانستم خودم را نشان دهم و امیدوارم کادر فنی هم از من راضی باشد. جوان های ما خیلی خوب هستند و آینده درخشانی دارند و کل بازیکنان ما با احترام به تیم های دیگر بهترین بازیکنان لیگ هستند.

این بازیکن در خصوص این که در ابتدا از نساجی عقب افتادند ولی موفق شدند سه گل به ثمر برسانند  عنوان کرد:  اولش روی یک اتفاق گل خوردیم و بعدش توانستیم با تمام وجود هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم توپ و میدان را در دست بگیریم.

خادم پور در مورد اعتصابات پی در پی بازیکنان باشگاه استقلال عنوان کرد: من راجع به این حواشی صحبت نمی کنم. فقط این را بگویم که تیم ما در ۹ هفته اخیر بهترین فوتبال را بازی کرده و پشت سر هم بردیم . چند جلسه تمرین نکردیم و آن هم به این بود که فقط خواستار حق و حقوق مان بودیم. از آقا فرهاد به خاطر پاداش هایی که داد ممنونیم. او برای ما بازیکنان مثل یک پدر و یک معلم می‌ماند و ما جان مان هم برایش می دهیم . تیم ما واقعا یک دل است و امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: این دومین بازی فصل من بود و خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، تیممان هم برد و برای من شب خیلی قشنگی بود .

بازیکن استقلال در مورد تقابل با گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی گفت:گل گهر بازیکنان  بزرگی دارد و  از همه لحاظ خیلی خوب است. آنها قابل احترام هستند ولی ما هم نام بزرگ استقلال را به یدک می کشیم. شک نکنید استقلال در جام حذفی قهرمان می‌شود. سال گذشته هم دو نایب قهرمانی در لیگ و جام حذفی آوردیم.
خادم پور در پایان افزود: خودم و خانواده ام از آقای مجیدی ممنون هستیم. از بزرگتر های تیم تشکر می کنم که  همگی به من کمک کردند که بتوانم در بازی با نساجی توانایی‌های خودم را نشان بدهم. هر موقع کادرفنی صلاح بداند توانایی‌های خودم را بیشتر نشان می دهم و انشالله به اهداف فوتبالی ام برسم.

  • منبع خبر : ورزش سه