جایگاه پنجمی تیم کامپوند مردان ایران در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا
جایگاه پنجمی تیم کامپوند مردان ایران در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا
پایان مرحله مقدماتی رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان در جایگاه پنجم مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا قرار گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش، در اولین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا و در پایان مرحله مقدماتی این رقابتها که در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه پنجم این رقابتها قرار گرفت.

نتایج کمانداران در ریکرو و کامپوند زنان و مردان به شرح زیر است.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، امیر کاظم‌پور با 700 امتیاز هشتم شد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از کویت خواهد رفت.

محمدصالح پالیزبان با 699 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم با کمانداری از بنگلادش رقابت خواهد کرد.

محمد معدن‌دار دیگر نماینده ایران با 696 امتیاز در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا پانزدهم شد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان خواهد رفت.

نیما محبوبی نیز با 674 امتیاز در جایگاه بیست و ششم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم با کمانداری از دیدار خواهد داشت.

مهتا عبداللهی نیز در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان با 634 امتیاز چهاردهم شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده ویتنام خواهد رفت.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب امیر کاظم‌پور، محمد معدن‌دار و محمدصالح پالیزبان با 2095 امتیاز در جایگاه پنجم مرحله مقدماتی قرار گرفت.

تیم ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف تیم بنگلادش خواهد رفت.