جایگزینی برای اسکوچیچ در دستور کار هیات رئیسه نیست
جایگزینی برای اسکوچیچ در دستور کار هیات رئیسه نیست
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در هیات رییسه فدراسیون درمورد هیچ گزینه ای برای جانشینی اسکوچیچ بحث نشده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، احسان اصولی درباره فرآیند بلیت فروشی دیدار ایران و لبنان اظهار داشت: ساعات پایانی روز گذشته دوستان برای حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی به جمع‌بندی رسیده و این موضوع را به ما اطلاع دادند. من هم بلافاصله این موضوع را اطلاع رسانی کردم. فروش بلیت صد در صد الکترونیکی و اینترنتی است و به هیچ وجه فروش بلیت دستی و حضوری نداریم.

وی افزود: Football.ticket.ir سامانه ای است که از فردا بلیت فروشی در آن آغاز می‌شود. البته با توجه به اینکه دوستان فنی روی ساعت آغاز بلیت فروشی کار می‌کنند، آن را هم اعلام خواهیم کرد. مردم عزیز در این ایام از سراسر کشور در مشهد حضور دارند و طبق برآورد فرمانداری مشهد حدود پنج میلیون جمعیت اکنون زائر در مشهد هستند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پذیرش حضور هواداران در ورزشگاه را فقط از طریق فروش بلیت الکترونیک خواهیم داشت و هیچ راه دیگری برای ورود به ورزشگاه امام رضا(ع) نیست. برای حضور تماشاگران هم یک سوم ظرفیت ورزشگاه با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده است. خواهش می‌کنم هم شهریان من در مشهد و هم وطنان‌مان بدون در اختیار داشتن بلیت به پشت ورزشگاه نیایند. اگر توانستند از این سامانه بلیت بخرند در غیر این صورت با ماندن در منزل بازی را تماشا کنند تا ازدحام پشت در ورزشگاه ایجاد نشود.

اصولی درمورد زمان باز شدن درهای ورزشگاه تاکید کرد: بازی ساعت ۱۶ آغاز می شود و طبق جلسه ای که امروز در استانداری داشتیم از ۲ ساعت قبل از آن هم پلیس برای پذیرش هواداران آماده است.

او درخصوص حمایت هیات رییسه فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ، توضیح داد: همانگونه که از قبل هم گفتم مجموعه فدراسیون، اعضای هیات رییسه و میرشاد ماجدی از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کند و همچنان حمایت قاطعی از اسکوچیچ خواهیم داشت‌. مجموعه نتایجی که به دست آورده معدل قابل قبولی است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال  درمورد مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای جانشینی اسکوچیچ گفت: درمورد هیچ یک از این افراد در هیات رییسه ۸ نفره فدراسیون بحثی نشده و این موضوع در دستور کار نیست.