جدایی لیونل مسی به خود او و بارسلونا ضربه زد
جدایی لیونل مسی به خود او و بارسلونا ضربه زد
ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین براین باور است که جدایی مسی از بارسلونا به ضرر دو طرف بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اوله، لیونل مسی بعد از دو دهه حضور در بارسلونا تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند تا پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کند.

مسی اما در تیم پاریسی نتوانسته است که درخشش خود را در بارسلونا تکرار کند و همین باعث شده تا زیر فشار باشد و انتقادهای از او شود.

ماریو کمپس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره جدایی مسی گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که فوتبال یک بازی گروهی است و یک بازیکن به تنهایی نمی تواند موفقیت تیمی را تضمین کند. در تیم ملی فوتبال آرژانتین هم برای موفقیت نیاز به سلاحی به نام بازی گروهی داریم. مسی بازیکن بسیار خوب و توانایی است اما او به تنهایی نمی تواند تیم را پیروز کند.

او ادامه داد: مسی بعد از جدایی از بارسلونا با افت مواجه شده است و نتوانسته درخشش در آبی اناری ها را در پاری سن ژرمن هم جبران کند. بارسلونا هم بعد از رفتن مسی افت کرد و نتایج ناامید کننده ای کسب کرد و به همین خاطر می توان گفت که هم مسی از جدایی از بارسلونا ضرر کرد و هم این تیم اسپانیایی به خاطر از دست دادن این بازیکن بزرگ آسیب دید.

کمپس درباره این سوال که بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان چه کسی است، گفت: به نظر اکنون بازیکنی نیست که از هم بهتر باشد. بله بازیکنانی مثل مسی، رونالدو، محمد صلاح، هالند و لواندوفسکی بسیار خوب هستند اما اینگونه نیست که یکی را به تنهایی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد.