جریان درگیری و نیمه‌ تمام ماندن یک بازی فوتبال در خوزستان چه بود؟
جریان درگیری و نیمه‌ تمام ماندن یک بازی فوتبال در خوزستان چه بود؟
خوزستان رییس کمیته داوران هیات فوتبال خوزستان درباره درگیری روز گذشته در جریان دیدار تیم های استقلال مسجدسلیمان و عقاب هندیجان در هفته ششم لیگ برتر استان که منجر به ترک داور از زمین شد، توضیخاتی ارائه داد.

علی پورافشار در گفت و گو با حاشیه ورزش در واکنش به این سوال که گفته می شود در جریان این بازی داور را قصد کشتن مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، اظهارکرد: نه اصلا به این صورت نیست و برای آن هایی که این گونه اطلاع رسانی می کنند، متاسف هستم.

وی ادامه داد: بازی تا دقیقه ۶۲ با حساب ۳ بر ۲ به سود عقاب هندیجان جلو بود که داور در صحنه ای برای تیم هندیجان یک ضربه پنالتی اعلام کرد. تیم استقلال مسجدسلیمان به تصمیم داور معترض می شود و در همین حین نیز داور را دوره می کنند و بعد هم یکی از بازیکنان مسجدسلیمان داور را هُل می دهد و داور به زمین می خورد. داور هم بازیکن خاطی را از زمین اخراج کرد.

رییس کمیته داوران هیات فوتبال خوزستان گفت: بعد از این شرایط نیز داور ناراحت می شود و به رختکن می رود. بسیار تلاش می شود که داور برگردد و بازی ادامه پیدا کند اما داور نمی پذیرد و بازی نیمه تمام می ماند.

وی بیان کرد: در این بازی ضرب و شتم ایجاد به وجود نمی آید و نیروی انتظامی هم در ورزشگاه حضور داشت. من با خود داور هم صحبت کردم و تاکید داشت که مورد ضرب و شتم قرار نگرفت اما این که برخی رسانه ها به صورت دیگری به این قضیه پرداختند، کار درستی نبود.

پورافشار عنوان کرد: البته ما در کمیته داوران از حق داوران استان کوتاه نمی آییم و از مشکلی که در جریان بازی تیم های استقلال مسجدسلیمان و عقاب هندیجان برای داور پیش آمد به سادگی نمی گذریم. حتی باتوجه به قوانین جدید، کمیته انضباطی با خاطیان همانند گذشته برخورد خواهد شد. حتی هفته گذشته دو بازیکن تیمی در وقت های تلف شده بازی به سمت داور هجوم آوردند که آن تیم و باشگاه طبق آیین نامه فدراسیون به ترتیب ۱۰ و ۲۵ میلیون تومان جریمه شدند. به هر حال محرومیت های سنگین در انتظار چنین تیم هایی است.

  • منبع خبر : ایسنا