جزئیات سقوط بالگرد وزیر ورزش از زبان رییس فدراسیون شمشیربازی
جزئیات سقوط بالگرد وزیر ورزش از زبان رییس فدراسیون شمشیربازی
رییس فدراسیون شمشیربازی اعلام کرد که در اثر سانحه بالگرد حاوی وزیر ورزش، دچار شکستگی کتف شده و ریه هایش نیز مشکل پیدا کرده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، علیرضا پورسلمان که همراه وزیر ورزش در سفر به استان کرمان حضور داشت، در مورد سانحه بالگرد در بافت کرمان گفت: خدا را شکر حال عمومی من خوب است. از کادر درمانی کرمان تشکر می‌کنم که من را به یزد منتقل کردند. امیدوارم دوستانی که بستری و ناخوش احوال هستند نیز زودتر خوب شوند. وزیر ورزش هم آسیب دیده است که امیدوارم حال او نیز بهتر شود.

او در مورد جزئیات حادثه گفت: ما از بالا می‌دیدیم که بالگرد در فاصله ۱۰-۱۲ متری با زمین، نتوانست در آن منطقه که مدنظر بود بنشیند و کنترل هم از دست خلبان خارج شد و در حد چهار تا پنج ثانیه تکان‌های شدیدی خورد به طوری که داخل کابین آسیب جدی دید. نمی‌دانید به افراد داخل بالگرد چه گذشت. آقای احمدی که انسان بسیار دوست داشتنی بود را هم از دست دادیم و از بین ما رفت.

پورسلمان که در برنامه تلویزیونی به سختی صحبت می کرد، در مورد میزان آسیب دیدگی خودش نیز گفت: از ناحیه کتف دچار شکستگی شده‌ام. ریه‌هایم نیز مشکل پیدا کرده است و درخواست کردم که من را به بیمارستان یزد منتقل کنند تا اگر کارهای درمانی تکمیلی نیاز است را در یزد انجام دهم. استاندار یزد هم برای انتقال من پیگیر بود که از او تشکر می کنم.