جمله عجیب و غریب داور به فرشاد احمدزاده!
جمله عجیب و غریب داور به فرشاد احمدزاده!
ستاره شماره 10 سپاهان از صحبت‌های عجیب داور بازی با خودش در میانه زمین پرده برداشت.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم برابر مس رفسنجان به برتری رسید تا با این سه امتیاز مهم، کماکان بخت اصلی قهرمانی باشد.

پس از بازی، فرشاد احمدزاده، ستاره خط حمله سپاهان، در میکسدزون حاضر شد و به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.

او در ابتدا گفت: “دست تک تک هواداران را می‌بوسم که در روز غیرتعطیل کلی تشویق کردند و انشاءالله در بازی‌های بعد هم بیایند تا دلشان را شاد کنیم. بازی با مس هم خیلی سخت بود برای من و بچه‌ها و خیلی فشار روی ما بود که در کورس ببریم و خدا را شکر بردیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.”

احمدزاده در مورد بازی‌های بعدی گفت: “بعید می‌دانم بازی‌های ما راحت باشد، چون تا هفته‌های پایانی با تیم‌های پایین جدولی بازی داریم که خیلی سخت است. چون می‌آیند که نیفتند و امیدوارم به بهترین نحو این بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.”

احمدزاده در مورد اشاره‌اش به ناظر بازی گفت: “مصاحبه‌های من را ببینید. در سال‌های اخیر یک بار در مورد داوری صحبت نکرده‌ام. ولی واقعا متاسفم داور بازی امروز دو بار به من گفت «گمشو!» نمی‌دانم چه کاری کردم که این‌طور گفت!”

وینگر شماره ده سپاهان در پایان گفت: “بالاخره فشار روی داوری هم بود و درکشان می‌کنم اما اینکه بی‌احترامی کنند خیلی کار بدی است و اصلا فکر نکنم در ادبیات ورزش که هیچ، در ادبیات کشور باشد. به ایشان اعتراض کردم، ولی بی‌احترامی نکردم هرگز. امیدوارم این مسائل از ورزش بیرون برود و فضای سالمی داشته باشیم.”