جنجالی‌ترین انتخابات سال در مشهد
جنجالی‌ترین انتخابات سال در مشهد
مهلت نام‌نویسی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی به پایان رسید و 15 نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.

به گزارش حاشیه ورزش

هیات فوتبال خراسان رضوی در 4 سال گذشته حواشی پرشماری را پشت سر گذاشته و مهم‌ترین اتفاق پیرامون این هیات، میزبانی از دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان بود که با حواشی جنجالی این مسابقه پایان رسید و همچنان پرونده آن بسته نشده است. بعد از گذشت دوره 4 ساله ریاست احسان اصولی که این روزها در فدراسیون فوتبال چندین مسئولیت مختلف دارد، حالا همگان در انتظار برگزاری انتخابات دوره جدید هستند.

کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال را اصلاح کرده که این اصلاحیه به شدت مورد انتقاد جامعه فوتبال قرار گرفته و قرار است صبح امروز (یکشنبه) جلسه‌ای در زمینه اصلاح این اساسنامه انجام شود. خداداد عزیزی مهاجم مشهدی سابق تیم ملی ایران در واکنش به مشکلات این اساسنامه گفت: «کسانی که بند‌های اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال استانی را نوشته‌اند برای خودشان نابغه هستند! به آنان تبریک می‌گویم. مطابق این اساسنامه فقط کسانی که در فدراسیون و هیات‌های ورزشی سمت دارند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، بنده به عنوان یک شخصیت فوتبالی نمی‌توانم رییس هیات فوتبال شوم.»

هنوز زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی مشخص نشده اما 15 نفر برای حضور در این انتخابات اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که در کنار چندین چهره گمنام، حضور برخی افراد در نوع خود جالب‌توجه است؛ از نامزدی دوباره احسان اصولی برای ریاست بر هیات فوتبال خراسان رضوی تا حضور محسن ترکی و محسن قهرمانی به عنوان دو داور پیشکسوت فوتبال ایران. حسین علوی‌مقدم که حضوری جنجالی در تیم استقلال داشت و حتی در نقش معاون فرهنگی هم در این باشگاه سابقه فعالیت دارد، یکی دیگر از کاندیداها است.