جوابیه اسکیت خراسان رضوی
جوابیه اسکیت خراسان رضوی
امام علی – علیه‌السلام - فرمود: برطرف کردن نیازهای مردم پایدار نیست مگر به سه چیز: 1- کوچک شمردن خدمت تا خدا آن را بزرگ نماید؛ 2- پنهان داشتن آن تا خدا آن را آشکار کند؛ 3- شتاب در برآوردن نیاز حاجتمند تا مسرت‌بخش باشد.

 

به گزارش حاشیه ورزش

 

مدیر مسوول محترم موسسه فرهنگی مطبوعاتی رسانه گستر نخست

سلام علیکم:

با توجه به گزارش درج شده تحت عنوان «فروغ امپراطوری اسکیت »در حاشیه ورزش  که توسط نویسنده محترم  آقای فیضی نوشته شده است اینجانب محمد رضا حسینی رییس هیات اسکیت مشهد  و بنیانگذار اسکیت خراسان بزرگ ضروری است نکاتی را اشاره کنم

این که کارنامه اسکیت درخشان بوده و هست در آن شکی نیست اما سوالی که مطرح است هم اکنون جایگاه اسکیت استان در سطح کشور کجاست؟ در کدام  رشته اسکیت قهرمان در تیم ملی  وعضو تیم ملی داریم؟

آیا افتخاراتی که نویسنده مطلب از آن یاد کرده ناشی از پرورش استعدادها در هیات  اسکیت مشهد مقدس  بوده یا استان و اصولاً درآمد زایی هیات استان از زمین های اختصاصی برای هیات های شهرستانی و به خصوص شهرستان های مقام آور هزینه شده است و چند درصد رییس هیات استان در جذب حامیان مالی موفق عمل کرده است؟ چرا پیست اختصاصی اسکیت طرقبه که نویسنده در اداره آن شهرستان فعالیت داشته تعطیل است ؟

نویسنده محترم که داعیه حضور در بدنه هیات  اسکیت را دارند می‌توانند بخشی از کارنامه موفق خود را هم یادآوری کنند، و علت  کنارگیری از ریاست هیات استان را بیان کنند.این که چه کسی سکاندار هیات اسکیت مشهد مقدس  باشد مهم نیست مهم کارنامه مدیریتی و توسعه اسکیت در رده های سنی پایه و جوان گرایی و کسب عناوین قهرمانی در کشور است که جایگاه مدیر راترقی می‌بخشدضمنا رزومه کاری هیات مشهد در سه سال اخیر موجود می باشد.

آیا حضور یک مدیر موفق که تجربه در بدنه اسکیت ندارند برای توسعه هیاتی که لازمه آن تجربه و دانش افزایی و حضور مستقیم در بطن کار است می تواند نشانه رشد یک هیات به این فراگیری باشد؟

از سوی دیگر تصور این است که رییس هیات استان بنا دارد دست به قلع و قمع افرادی بزند که سال ها اسکیت را خانه دوم خود دانسته و در هماهنگی با مدیریت هیات مشهد و برگزاری رقابت ها ی ورزشی به صورت افتخاری و بدون  دریافت ریالی وجه مالی برای توسعه  ورزش اسکیت و هیات تلاش کرده اند و اصلا  سوال اینجاست که علت تغییر اعضای هیات اسکیت مشهد به چه دلیلی  می باشد؟ مگر این نیست که در بهبود ورزش اسکیت راهکارهایی به ریاست هیات استان داده شده و ایشان در قبال آن موضع گرفتند.  در ضمن باید نویسنده محترم به مسائل خلافی که  توسط باشگاهی که مجوز برگزاری رقابت های ورزشی را از رییس هیات اسکیت استان کسب می کند  و از طرف دیگر  روحیه اسکیت سواران و خانواده های این ورزشکاران را نیز مکدر کرده است نیز اشاره می کرد .برگزاری رقابت های ورزشی که صدور مجوز در چارچوب قوانین و مقررات اداره کل  و اداره ورزش و جوانان مشهد  قرار نداشت

صفحه 2

و منجربه عکس العمل بازرسی اداره کل نیز شده است .اگر بناست برای اسکیت امپراطوری موفق تصور کنیم باید از خانه هیات اسکیت مشهد شروع کنیم آنجا که همه اعضا با دلسوزی و بدون چشم داشتی کمر همت بستند و برای اعتلای اسکیت تلاش کردند و امروز مزد زحمات خود را با بی مهری دریافت می کنند سخن دیگر من با هیات رییسه است که تصمیمی عجولانه را در کارنامه به ثبت رساند.زیرا تا آنجا که مطلع هستیم روسای هیات های ورزشی مشهد با معرفی  رییس اداره ورزش و جوانان مشهد انجام میشود و رییس هیات استان مهر تایید می زند.و هیات رییسه استان که خود تازه شروع به کار کرده است ایا تا کنون با رییس هیات اسکیت مشهد جلسه ای برگزار کرده است و عملکرد گذشته و سوابق او را دیده و بهتر بگویم ایا از رییس هیات اسکیت مشهد ،در ورزش اسکیت با سابقه تر وجود داردو ایا میدانند تمام افتخارات ورزش اسکیت در زمان ایشان بوده و نیز بنیانگذار اسکیت خراسان بزرگ رییس هیات اسکیت مشهد بوده است  در بین تمامی پیشکسوتان و ورزشیان در اداره کل و اداره مشهد ایشان را به عنوان پدر اسکیت  خراسان می شناسند حتی این گفته ریاست اسکیت استان نیز می باشد. ای کاش یک بررسی کوتاه را آغاز می کردند و برای تصمیم گیری نظرات و دیدگاه های اهالی کهن اسکیت را جویا می شدند تا مبادا ندامت و پشیمانی را تجربه کنند.

 

 

محمد رضا حسینی

رییس هیات اسکیت مشهد مقدس