جواد فروغی گفت: در قهرمانی جهان مقابله با حریفان آسان نیست
جواد فروغی گفت: در قهرمانی جهان مقابله با حریفان آسان نیست
قهرمان المپیک تیراندازی ایران گفت: حریفان مخصوصا در قاره اروپا خیلی خوب کار و خود را آماده می‌کنند و قطعا آنها رقیب جدی برای آسیایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود.

جواد فروغی در گفت و گو باحاشیه ورزش، در مورد اردوهای تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: اردوهای ما بعد از چند روز استراحت از 24 مرداد شروع شد. این اردوها جهت آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جهان مصر است. این مسابقات برای ما خیلی مهم است چون هر چهار سال یکبار برگزار می شود. از طرفی هم اولین مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس است که اهمیت آن برایمان دو چندان می‌شود.

ملی‌پوش تپانچه در مورد رقبای خود در مسابقات قهرمانی جهان مصر اظهار کرد: در مسابقات باکو دیدیم که حریفان مخصوصا قاره اروپا خیلی خوب کار می‌کنند. قطعا آنها رقیب جدی برای آسیایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود. همه حریفان تلاش می‌کنند و چهره‌های جدیدی را هم دیده‌ایم. قطعا رویایی با آنها کار آسانی نخواهد بود. باید سطح فنی، تکنیکی و تاکتیکی خود را بالا ببریم تا در جایگاه واقعی ایران و حتی شایسته‌ است که بالاتر از آن قرار بگیریم.

وی افزود: بعد از اردویی که اکنون در آن به سر می بریم به اردوی تدارکاتی هانوفر آلمان اعزام خواهیم شد. این اردو مهم است چون هم محلی برای آماده‌سازی ما است و اگر هم بتوانیم در بخش تفنگ و تپانچه با بازیکنان آنها مسابقه داخلی خواهیم داشت. از طرفی هم در آلمان فشنگ و ساچمه مناسب اسلحه خود تهیه و آن‌ها را تست خواهیم کرد. سلاح‌های خود را تعمیر و به روزرسانی می‌کنیم. به نوعی این اردوها دست گرمی و آماده‌سازی بازیکنان برای حضور در مسابقات جهانی مصر است. بعد از بازگشت از این اردو تنها دو هفته زمان داریم تا خود را برای مسابقات جهانی مصر آماده کنیم.

قهرمان المپیک ایران در ادامه در مورد رکوردهای خود در اردوها گفت: در این اردو رکوردگیری نداشتیم، باید ببینیم به صلاح مربیان چه زمانی رکوردگیری خواهد شد. البته مسابقات آزاد را هم در پیش داریم که قطعا در انتخاب بازیکنان حاضر در مسابقات جهانی مصر بی تاثیر نخواهد بود. باید جلوتر برویم تا ببینیم چه می‌شود.