جورجینیو با ۱۰ میلیون پوند، «توپچی» شد
جورجینیو با ۱۰ میلیون پوند، «توپچی» شد
هافبک ایتالیایی چلسی بعد از جدایی از این تیم رسما به آرسنال پیوست تا شاگرد آرتتا شود.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از بی تی اسپورت، آرسنال در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات زمستانی یک بازیکن جدید جذب کرد.

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی رسما به آرسنال پیوست و با این تیم قرارداد یک و نیم ساله امضا کرد. آرسنال رقم این قرارداد را اعلام نکرد اما گزارش‌ها حاکی از این است که او با ۱۰ میلیون پوند راهی تیم “توپچی‌ها” شده است.

ادو، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال در واکنش به این انتقال گفت: جورجینیو یک بازیکن حرفه‌ای با تفکر پیروزی است. او کیفیت و تجربه زیادی به تیم خواهد بخشید. جورجینیو بازیکنی است که مناسب با سبک بازی تیم و تفکرات سرمربی ماست. او در زمان بسیار خوبی به آرسنال پیوست و می‌تواند کمک زیادی به تیم در ادامه فصل کند. به این بازیکن خوش آمد می‌گویم و برای او بهترین‌ها را در تیم جدید آرزو می‌کنیم.

جورجینیو بعد از لئاندرو تروسارد دومین خرید بزرگ توپچی‌های لندنی است. پس از مصدومیت توماس پارتی و محمد الننی آرسنال به دنبال یک هافبک بود تا تیم خود را برای ادامه فصل لیگ برتر تقویت کند.

پس از این که برایتون پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی برای کایسدو را رد کرد و اصرار داشت که او به هیچ قیمتی فروشی نیست، توپچی‌ها به جورجینیو روی آوردند که از زمان انتقال از ناپولی به چلسی در سال ۲۰۱۸، یکی از مهره‌های اصلی تیم آبی‌های لندن بود.

آرسنال در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر روز شنبه به دیدار اورتون برود که اخیرا فرانک لمپارد را کنار گذاشت و شان دایچ را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت ولی در همین گام نخست دیدار دشواری باشد و باید به مصاف صدرنشین برود.

آرسنال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد درخشانی داشته است و با ۵۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. آرسنال باوجود یک بازی کم‌تر نسبت به منچسترسیتی، ۵ امتیاز بیش‌تر از این تیم دارد و این نشان می‌دهد که شانس بالایی برای قهرمانی دارد.