حاج محمد: اگر قلعه‌نویی جای ساپینتو بود، استقلال برنده داربی می‌شد
حاج محمد: اگر قلعه‌نویی جای ساپینتو بود، استقلال برنده داربی می‌شد
یک پیشکسوت استقلال می‌گوید مساوی تقریبا عادلانه بود اما اگر امیر قلعه‌نویی جای ساپینتو بود، باتوجه به این‌که شناختش از بازیکنان بیش‌تر بود، قطعا می‌توانست به استقلال کمک زیادی کند و استقلال را برنده داربی کند.

مهدی حاج‌ محمد در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: اصلا از بازی استقلال راضی نبودم. متاسفم از این‌که دروازه‌بان تیم ملی ما این‌گونه گل می‌خورد. دوران ما منصور رشیدی تا خط محوطه جریمه می‌آمد و توپ را جمع می‌کرد. اگر هم جلو نمی‌آیی، دروازه‌ات را نگه‌دار. روی هر ۲ گل هیچ دخالتی نکرد و راحت توپ را وارد دروازه استقلال کردند.

او ادامه داد: استقلالی‌ها در این بازی اشتباهات زیادی داشتند. بعد از این‌که ۲ بر یک شدند، عقب کشیدند. یارگیری‌ها در خط دفاع و در زمان ضربه کاشته هم ضعیف بود. خیلی راحت بازی مساوی شد. اصلا پاسکاری نمی‌کردند. اگر می‌خواستند دفاع کنند چرا مهدی قائدی را به زمین فرستادند؟ قائدی نمی‌تواند یک توپ بگیرد. در ۳۰ دقیقه حضور این بازیکن فقط یک بار پایش به توپ خورد. او اصلا بازیکن دفاعی نیست و تیم مدام در دفاع بود. اگر قرار بر دفاع بود، چرا روزبه چشمی را بیرون برد؟

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: ساپینتو کار بدی نکرد که قائدی را فیکس نگذاشت چون استقلال در سمت چپ ضعیف است و مهدی قائدی نمی‌تواند به دفاع برگردد و توپ‌گیری کند. پرسپولیس هم از سمت چپ زیاد حمله کرد و نقطه ضعف استقلال سمت چپ بود. به نظر من پرسپولیس در این بازی بهتر بود چون لااقل چند پاس به‌هم می‌دادند. استقلالی‌ها نمی‌توانستند درست پاسکاری کنند.

او در پایان گفت: این مساوی تقریبا عادلانه بود اما یک مربی خوب می‌توانست استقلال را برنده از زمین بیرون بیاورد. امیر قلعه‌نویی اگر جای ساپینتو بود، باتوجه به این‌که شناختش از بازیکنان بیش‌تر بود، قطعا می‌توانست به استقلال کمک زیادی کند. استقلال می‌توانست برنده این بازی باشد و من از این مساله بسیار ناراحت شدم.