حاشیه‌های سیلی زدن عطایی باعث اخراج سرمربی مس شد؟
حاشیه‌های سیلی زدن عطایی باعث اخراج سرمربی مس شد؟
اسماعیل بادرنگین می‌گوید احتمالا دلیل کنار گذاشته شدنش از سرمربیگری تیم والیبال مس، حواشی مربوط به دیدار با لبنیات هراز آمل و بهروز عطایی است.

به گزارش حاشیه ورزش، اسماعیل بادرنگین، سرمربی مس رفسنجان از سوی مدیریت باشگاه از سمت خود کنار گذاشته شد و هدایت این تیم را به محمد محمدکاظم واگذار کرد. علاوه بر این مصطفی کارخانه نیز به عنوان مشاور این تیم منصوب شد. ‌

هر چند باشگاه مس عنوان کرده مربی خود را به دلیل نتایج ضعیف کنار گذاشته است اما برخی این موضوع را به حواشی دیدار مس با لبنیات هراز آمل و سرمربی این تیم بهروز عطایی که هدایت تیم ملی را هم برعهده دارد، مربوط می‌دانند. در این بازی سرمربی مس با عطایی درگیر شد و در ادامه بازی به حاشیه کشیده شد. در این دیدار اقدام به سیلی زدن عطایی به بازیکن خودی حتی بازتابهای بین المللی داشت.

اسماعیل بادرنگین، سرمربی سابق مس در مورد برکناری خود به ایسنا گفت: این تصمیم مدیریت باشگاه است و دلیلی به من اعلام نکرده است. فقط گفتند باید بروی.

او در ادامه بیان کرد: می‌گویند بخاطر نتایج ضعیف این تصمیم را گرفته‌اند. نتایجی که خودشان هم نقش دارند اما گردن کادر فنی انداخته‌اند. البته احتمال می‌دهم فدراسیون بخاطر حواشی دیدار با لبنیات و آقای بهروز عطایی، فشار آورده باشد.

بادرنگین بیان کرد: نمی‌توانم نظری بدهم چون اینگونه مسائل تا مطرح شود، طرف را محروم می‌کنند. الان به مساله ملی تبدیل می‌شود نه باشگاه هراز و به همین دلیل بهتر است در موردش حرف نزنم.

او در واکنش به صحبت‌های مربی هراز که گفته برای بادرنگین افتخار است که با عطایی درگیر شود و خود را از این طریق بزرگ کند، گفت: کمک مربی محترم! ترجیح می‌دهم جوابی به شما ندهم و نان بازوی خودم را بخورم. شما هم سعی کنید نان بازوی خودتان را بخورید، نه کس دیگری.