حاشیه‌های عجیب در سفر تیم بدنسازی ایران به اسپانیا!
حاشیه‌های عجیب در سفر تیم بدنسازی ایران به اسپانیا!

تیم ملی بدنسازی ایران در شرایطی عازم اسپانیا شد که حضور این تیم در این دوره از رقابت‌ها با حاشیه‌هایی همراه بوده است. به گزارش حاشیه ورزش، تیم ملی بدنسازی ایران پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام با تاخیر یک روزه ساعت ۲۲ پنج شنبه عازم تورنمنت بین المللی اسپانیا شد. در شرایطی که […]

تیم ملی بدنسازی ایران در شرایطی عازم اسپانیا شد که حضور این تیم در این دوره از رقابت‌ها با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش، تیم ملی بدنسازی ایران پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام با تاخیر یک روزه ساعت ۲۲ پنج شنبه عازم تورنمنت بین المللی اسپانیا شد.

در شرایطی که مدیر تیم‌های ملی بدنسازی ایران به همراه یکی از ملی پوشان به علت عدم صدور روادید نتوانستند در این سفر همراه تیم ملی باشند، فرزند باجناق رییس فدراسیون بدنسازی و رییس هیات فارس، به همراه تیم ملی عازم اسپانیا شدند.

در حالی که رییس فدراسیون می توانست یکی از نفرات کادر اجرایی فدراسیون در کمیته روابط بین‌الملل را به عنوان مترجم عازم این سفر کند، فرزند باجناق وی تحت عنوان مترجم عازم اسپانیا شده است.

هم‌چنین رییس هیات بدنسازی استان فارس به همراه رییس کمیته فیتنس نیز در بین نفرات اعزامی حضور دارند.

پیش از این قرار بود مربیان تیم ملی که زحمات زیادی را در اردوها متحمل شدند، نیز عازم این سفر شوند اما حامی مالی فدراسیون بدنسازی با اعزام آن ها مخالفت کرد.

دخالت عجیب حامی مالی فدراسیون در تعیین نفرات اعزامی به مسابقات باعث استعفای چند تن از اعضای شورای فنی فدراسیون بدنسازی شد.

همچنین در اتفاقی دیگر و بر اساس فیلم های موجود، اعضای تیم ایران در فیتنس تیمی که مقام دوم را کسب کرده‌اند، زمانی که بر روی جایگاه حاضر می‌شوند با خانم‌ها نیز «دست کرونایی»  می‌دهند و مشت‌های گره شده را به مشت خانم‌های حاضر بر روی جایگاه می‌زنند.