حال بسکتبال ایران خوب نیست
حال بسکتبال ایران خوب نیست
ملی پوش سابق کشورمان گفت: بسکتبال شرایط خوبی ندارد و باید کمک کنیم تا حال این رشته خوب شود.

آرن داودی حاشیه ورزش ، در مورد شرایطش اظهار داشت: حدود 10 روزی بود که کرونا گرفته و در هتل قرنطینه بودم. قطعا از لحاظ بدنی ضعیف تر شده‌ا و باید پس از منفی شدن تست ها، تمرینات را شروع کنم. متاسفانه شرایط کل کشور از لحاظ کرونا خوب نیست و این باعث نگرانی می‌شود.

وی در مورد انتخابات بسکتبال که قرار است 20 بهمن برگزار شود، گفت: امیدوارم کسی انتخاب شود که بداند مشکلات این رشته چیست و در صدد حل آنها بربیاید؛ نه اینکه فقط بیاید و ریاست کند. بسکتبال به کسی نیاز دارد که مدیریت کرده و شرایط را تغییر دهد.

ملی پوش سابق ادامه داد: بسکتبال حضور در المپیک و جام جهانی را تجربه کرده و چندین بار نیز قهرمان آسیا شده و افتخارات کمی ندارد. هرکسی می‌آید باید از این ظرفیت و پتانسیل به خوبی استفاده کند. اگر رئیس قبلی ماند که نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند و اگر هم رئیس جدید آمد، امیدوارم از صفر شروع نکند.

بازیکن مهرام تاکید کرد: در حال حاضر بسکتبال ما شرایط خوبی ندارد و این را می‌توان از نحوه برگزاری مسابقات فهمید. اینکه در وسط فصل فرمت مسابقات تغییر می‌کند، اصلا خوب نیست و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید این موضوع را ببینید.

وی با اشاره به اینکه همه در موفقیت‌ها و شکست‌های بسکتبال دخیل هستیم، گفت: به اصطلاح یک سفره‌ای پهن است و همه از بازیکن، مربی و مدیر در آن حضور داریم و اگر یک نفر کم کاری کند، ضررش به همه می‌رسد. هرکسی هر کمکی می‌تواند باید انجام دهد تا این سفره پر رونق باشد.