حدادی‌فر گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم دوست داشتم بیشتر فوتبال بازی کنم
حدادی‌فر گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم دوست داشتم بیشتر فوتبال بازی کنم
مربی ذوب‌آهن می‌گوید تازه فوتبال را کنار گذاشته و این شرایط برایش سخت است چون دوست داشت بیشتر فوتبال بازی کند.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره عملکرد ذوب‌آهنی‌ها در دو هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: قرعه‌ سختی به ما خورد و دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. تیم ما در این دو بازی خوب کار کرد و به جز اشتباه آخر بازی مقابل تراکتور، کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. هنوز خیلی جای کار داریم و می‌خواهیم با کار بیشتر نواقص تیم را برطرف کنیم. باید ببینیم در ادامه رقابت‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او ادامه داد: فلسفه کادرفنی این است که بازی به بازی پیش بروند. همه با انگیزه و با انرژی پیش می‌روند تا به آمادگی بهتری برسیم. ما با یک کار تیمی شروع کردیم و با کار تیمی ادامه خواهیم داد. می‌دانیم در این شرایط کار سخت است و باتوجه به هزینه‌هایی که دیگر تیم‌ها انجام‌ می‌دهند، رقابت سخت می‌شود اما در بین بازیکنان انگیزه و شور زیادی وجود دارد.

مربی ذوب‌آهن درباره مربی‌گری و نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن گفت: من تازه فوتبال را کنار گذاشتم. برای من هنوز شرایط سخت است و دوست داشتم بیشتر فوتبال بازی کنم. اکنون دارم تلاش می‌کنم در مربی‌گری تجربه کسب کنم و از نظر تئوری و فنی پیشرفت کنم. کلاس‌های مربی‌گری C را پشت سر گذاشتم و به زودی در کلاس‌های مربی‌گری درجه B موفق عمل کنم.

او همچنین ادامه داد: امیدوارم بتوانم در این مسیر موفق باشم. تمام هدفم این است که پله پله پیش بروم و به تجارب بیشتری برسم. به سرمربی‌گری در درجات بالاتر فکر می‌کنم و می‌خواهم در آینده ارائه گر یک فوتبال خوب برای تیمم باشم. تلاش می‌کنم به هدفی که دارم برسم.

او در پایان درباره پیش بینی‌اش از رتبه ذوب‌آهن در پایان لیگ گفت: خیلی از تیم‌ها هزینه کردند و تیم ما توان رقابت با آن‌ها را نداشته اما امیدواریم بتوانیم نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم. فلسفه باشگاه هم همین است به جوان گرایی و کسب رتبه‌ای بهتر فکر می‌کنیم.