حدادی: کسی را تخریب نمی‌کنم
حدادی: کسی را تخریب نمی‌کنم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: شاید در تمرینات بر سر جوانان داد بزنم، اما قصد تخریب ندارم و می‌خواهم بهتر شوند.

به گزارش حاشیه ورزش ، حامد حدادی اسطوره و کاپیتان جدید تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تمرینات بسیار بانشاط برگزار می‌شود و شاهد حضور بازیکنان جدید و روش جدید تمرین به دلیل حضور کادرفنی جدید هستیم. کار سختی در پیش داریم اما همه ما تلاش می‌کنیم که به هماهنگی لازم برسیم. هم مربیان و هم بازیکنان به تمرینات تسلط دارند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره تغییرات تمرینات در اردوها توضیح داد: نوع تمرینات کمی با قبل فرق کرده و با نشاط است. از نظر فنی نیز باید بعد از بازی‌های رسمی اظهار نظر کرد. مربیان تیم ملی دانش بالایی دارند و ما نیز باید تلاش کنیم تا نتایج مناسبی بگیریم.

حدادی درباره نفرات جدید دعوت شده به اردو نیز اظهار کرد: حدود ۱۱ بازیکن جدید به اردو اضافه شده‌اند و من سعی می‌کنم با آن‌ها حرف بزنم و نکات مهم را به آن‌ها یادآوری کنم. در بعضی موارد هم ممکن است بر سر آن‌ها داد بزنم ولی قصد تخریب ندارم و همه تلاش من برای آموزش بازیکنان جوان است. بازیکنان مستعدی در اردو حضور دارند ولی کار زیادی پیش رو داریم.

او با اشاره به ضعف بسکتبال ایران در پست پنج، تصریح کرد: متاسفانه ما در پست ۵ کمبود بازیکن داریم و محدود هستیم که امیدواریم با تدبیر فدراسیون و پشتوانه سازی توسط کادرفنی جدید این مشکل نیز برطرف شود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره استفاده از مربی صرب در کادرفنی نیز توضیح داد: او چند سال در اروپا مربیگری کرده است. شنیده‌ام که سطح فنی خوبی دارد. اتفاق خوبی است که از مربی خارجی استفاده کنیم چون بسکتبال اروپا را تجربه کرده است‌. او در دوران بازیگری نیز بازیکن باهوشی بوده است و در تمرینات تاکتیک‌های بسیار خوبی را گوشزد می‌کند.

حدادی درباره بازی با تیم ملی قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی نیز گفت: قزاقستان تیم بسیار خوبی است و اروپایی بازی می‌کند. بازی بدی را در پنجره قبل باختیم و من از سایر بازیکنان نیز در مورد کیفیت این تیم پرسیدم که گفتند سطح فنی خوبی دارد. باید قزاقستان را با اختلاف زیادی شکست دهیم تا صعودمان به جام‌جهانی آسان‌تر باشد.